Doorlont projecten - Foto's

Dit jaar een klein Hobbits project gemaakt (20x hobbits (lesli))

Hier de foto:

2m337td.jpg

(Foto niet gebruiken zonder toestemming!)

--pyro99:bye:

Een beetje emotioneel moment Welsey? Haha.

Maar Mike en Wesley wat een zieke projecten hebben jullie.
Die hoogmoeds.. Hoe was het? Dat kleine bakje maakt los al zoveel geweld en dan 24st. op schietlont...

Die heerlijke sfeer voel ik weer op komen.

Een beetje emotioneel moment Welsey? Haha.

Maar Mike en Wesley wat een zieke projecten hebben jullie.
Die hoogmoeds.. Hoe was het? Dat kleine bakje maakt los al zoveel geweld en dan 24st. op schietlont...

Die heerlijke sfeer voel ik weer op komen.

Zo ver wil ik nog net niet gaan, maar een dubeel en raar gevoel is het zeker weten.
We hadden inderdaad een paar zeer mooie projecten, die overigens ook allemaal perfect zijn gegaan.

Het karton hoogmoed is 1 groot spectakel, het is heel snel weg, maar wat een prachtig gezicht en wat een geweld, prachtig.

hierbij mijn doorlont projecten als eerste 17 messier 1 fisch potje 1 alligator 1 gratis potje was een fontijntje 2 nitrate cake en 1 thundering heaven.
http://img831.imageshack.us/img831/3629/fotosvo.jpg
en 75 screaming girls (valk vuurwerkperdoos) en 6 zinkpijlen (toschpyro) en 1 pakje extreme bang rockets.
http://img10.imageshack.us/img10/9756/foto1an.jpg

de potten gingen allemaal af wat een geweld was dit viel alleen 1 nitrate cake om vond de knal al zo dichtbij komen maar stond op een veilige afstand en geen gewonden.

en de pijlenrek ging super (een geweld met die screaming girls) er was er 1 niet afgegaan en 1 was erin blijven zitten dit gaat volgend jaar weer alleen een steviger rek gebruiken en zorgen dat het gaas er recht eronder zit en meer zinkpijlen erin was nu 1 invasie van screaming girls

p.s. foto's zijn gemaakt met een iphone.
geen film gemaakt misschien volgend jaar doen

Hier het filmpje van mijn 25 shots asian thunder fanshape. Sorry van de lamp op het filmpje, kon beter ergens anders staan. :p

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

een paar van mij Doorlontprojecten deel 1

een paar van mij Doorlontprojecten deel 1

Hier zijn een paar foto's van mijn doorlontprojecten jammer genoeg niet van alle projecten een goede foto gemaakt.

een paar van mij Doorlontprojecten deel 2

een paar van mij Doorlontprojecten deel 2

Hier zijn een paar foto's van mijn doorlontprojecten jammer genoeg niet van alle projecten een goede foto gemaakt.

Ik heb met vele soorten lont doorgelont, en ben ook met de meeste dus bekend. Ik vind de gele en rode wasag uit Duitsland het lekkerst werken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Project nr.2 :D 48 Shots Orange Thunder
De eerste 36 shots gaan in 12 burst's van 3 en de laatste 12 gaan allemaal tegelijk.
En ja er zit een kleine fout in het label:frusty:

Laatst bewerkt:
Hallo,

Want ik wil graag reacties op wat gepland staat voor mijn doorlontproject wat ik beter kan veranderen en wat jullie vinden.

Hier even een overzichtje hoe wij het willen maken, we houden van budget cakes haha en dat is wel te zien:

Begint met 2 Glorious.
Openings cake:………
2 x Heavy 5 L-shape
3 x Multi Shock in W-shape
3 x Heavy 5 W-shape
2 x Heavy Legend 16 shots L-shape
3 x Multi Shock L-shape
Links: Flash banger Midden:…….. Rechts: Flash banger
1 x Multi Shock geaaid Fan-shape dus 5 kanten 5 shots tegelijk.
1 of 2 x Multi Shock geaaid L-shape. in 1 keer eruit dus.

Opmerkingen of een budget cake die erin kan of iets waar andere cakes beter kunnen? Dit zijn cakes die eigenlijk al op de planning staan om te kopen maar we hebben nog 50 euro te besteden dus. We zijn bezig met een schietkist aan het maken maar we moeten nog iets halen zodat we 2 accu's aan elkaar kunnen kopelen aangezien we met 1x 12 volt 10 Amphere niet op 14 meter de zelfgemaakte ontstekers kapot krijgen maar op een meter of 7 lukt dat makkelijk dus ff 2 accu's koppelen alleen weten we niet of ze in serie of parralel moeten schakelen.

En weet iemand toevallig waar ik Quickfuse kan kopen want ik kan geen winkels vinden die het verkoopt.

Gr Florian

Back
Bovenaan