Doorlont projecten - Foto's

Als ik jou was zou ik de lonten vastplakken met papieren plakband, of op 2 punten vastknopen en niet op maar 1 punt zoals bij sommige. Dit verkleint de kans dat alles af gaat.

is het wel slim om dubbelbangers daar aan te hangen? ik weet niet precies hoe die dingen werken.. maar aangezien hij ergens door omhoog moet schieten.. heb je kans dat er nu iets onder uit knalt?!:confused:

Zo, tijd voor een rondvraag. Nu de nodige dozen vuurwerk alweer mijn huis hebben bereikt, ben ik aan het brainstormen over wat ik ga doorlonten en wat niet. En gezien de grotere cakes nu al 2 lonten hebben komt de vraag: tegelijk of na elkaar?

Dus wat ben jij van plan? Waar let je op? Etc.

Hier wat doorlont projecten met Single Shots

Zelf Gemaakte cakes :)

DSCF0385.JPG

DSCF0387.JPG

DSCF0393.JPG

DSCF0395.JPG

Morgen ga ik nog wat kleinere cakes maken

Ziet er inderdaad mooi uit. Ben vandaag hele dag (10;00 tot 23:30) bezig geweest met het ophalen van vuurwerk, het passend te krijgen in de schuur en zo. Morgen ook doorlonten, en wil ong. hetzelfde doen, alleen dan wat groter (zie 36-60 shots). Heb je ook foto's die je tussen het maken door hebt gemaakt?

De fonteinenshow voor 2012.
bestaat uit veel pakket fonteinen maar ook de ;
Spitfire, Ignition, Fulcan,Buzz, Himalaya, en ''snapshot'' voor het effect wat fluiters en als finale de lightning thunder(knalt 7 schoten tegelijk eruit)in combinatie met de pearl.:D

DSCF0902.jpg
DSCF0904.jpg

10:00

16701ue.jpg

Achter de screaming salute staat nog een Secret Salvo :)

Back
Bovenaan