Doorlont projecten - Foto's

Wat is die blauwe nitraat met rode crepe als ik vragen mag?

tntnitraat.jpg

dat zijn T&T nitraten
ze gaan best hard, harder dan de Thumping Thunder 2009 maar het lontje is super dun :shocked:

bex nitraten had ik 10 pakjes van ik heb er nog 4 :bye:

Daarom heb ik alles stevig vast getouwt en ge tirept xd :cool:

hey iedereen,

weet iemand leuke doorlont projectjes bijvoorbeel 3 asian htunder in waaier effect of 6 romeinsekaarsen aan elkaar. weet iemand watt met klein vuurwerk zoals pijltjes en weet ik het?

gr

Tja, op deze manier heb je (of in ieder geval ik) wel meer plezier van je 6 a 7 euries dan bij een gemiddeld kant en klaar product voor dat geld :bye:

Misschien een hele domme vraag:rolleyes:. Ik loop inmiddels al aardig wat jaartjes mee maar heb tot nu toe nog geen grote projecten gemaakt. Wel kleinere tot een cake of 6, maar daar was geen grote ondergrond voor nodig. Nu is mijn vraag: hoe komen jullie aan de ondergrond voor jullie grotere projecten? Bij sommige zie ik complete pallets :D. Als ik trouwens zie wat een beetje triplex tegenwoordig kost :shocked:. Dat wilde ik er toch eigenlijk niet aan uit gaan geven. Alvast bedankt.

Misschien een hele domme vraag:rolleyes:. Ik loop inmiddels al aardig wat jaartjes mee maar heb tot nu toe nog geen grote projecten gemaakt. Wel kleinere tot een cake of 6, maar daar was geen grote ondergrond voor nodig. Nu is mijn vraag: hoe komen jullie aan de ondergrond voor jullie grotere projecten? Bij sommige zie ik complete pallets :D. Als ik trouwens zie wat een beetje triplex tegenwoordig kost :shocked:. Dat wilde ik er toch eigenlijk niet aan uit gaan geven. Alvast bedankt.

Gewoon een keer langs een milieu straat gaan. Hebben ze vaak bulten hout liggen. Vaak mag je het zelfs gratis meenemen :wink:

Ik ben van plan om de wodka bleu (en nog wel meer blokjes) door te lonten, en ik wil dit is "fan shaped" doen. Nu twijfel ik of ik er 2 of 3 moet door lonten, dus;

Optie 1: 2 stuks
\/

Optie 2: 3 stuks

\|/

Ik denk namelijk dat optie 2 overbodig is omdat je met twee stuks de lucht al aardig kan vullen. En dan kan ik van dat geld weer wat anders kopen.
Wat vinden jullie?

Mvg,

Bavaria

Ik ben van plan om de wodka bleu (en nog wel meer blokjes) door te lonten, en ik wil dit is "fan shaped" doen. Nu twijfel ik of ik er 2 of 3 moet door lonten, dus;

\/

\|/

Ik denk namelijk dat optie 2 overbodig is omdat je met twee stuks de lucht al aardig kan vullen. En dan kan ik van dat geld weer wat anders kopen.
Wat vinden jullie?

Mvg,

Bavaria

Ik zou voor optie 1 gaan, anders wordt het misschien te rommelig, en zie je door de bommen:D het bos niet meer. Kun je met het overige geld nog wat anders moois van Bon kopen.

\/

\|/

Wat vinden jullie?

Mvg,

Bavaria

Met een Wodka Blue is 2 genoeg ivm de omvang van het effect. Bij een kleiner caliber zou 3 stuks geschikter zijn.

Lege bananendozen uit de supermarkt, die ik volleg met golfkarton onderin.
maar meestal gebruik ik 3-laags golfkarton van m'n werk uit de container.
Dat snij ik op de maten dozen die ik heb, zodat ik alles makkelijk kan vervoeren.
Easy Going!

Back
Bovenaan