Doorlont projecten - Foto's

Super project, altijd leuk met binkies :)

En dit staat allemaal op een houten plaat? Had je met lijmpistool vastgemaakt?

Super project, altijd leuk met binkies :)

En dit staat allemaal op een houten plaat? Had je met lijmpistool vastgemaakt?

Ja klopt gewoon een houten plaat en alles met lijmpistool vastgezet. vind dit de best en fijnste manier van werken.

zo he wat een spektakel man
wast dit niet veel leuker om voor de schemering te laten ?
wel jammer dat de 300 schots niet helemaal ging zoals het moest .
maar goed dat kan gebeuren he .
waar ik ook wel een heel goed idee vond was die binkie waaier .
hoe heb je dat gedaan ? :)

eerlijk gezegd zou ik het zonde van me geld vinden.. al die binkies.
dan steek ik me geld toch liever in een mooi sierpakket/blok

Hier mijn binkieprojectje,
eerst 24 met visco,
laatste 24 met quickmatch

:D

image

image

image

image

Ps. bij het quickmatch weet ik dat er nog veel visco tussen de binkie en het quickmatch zit maar het was mij teveel gepriegel om het perfect te krijgen dus :D

Zelf maak ik altijd een gaatje met een perforator in het midden van de quickmatch. Vervolgens trek ik het visco lontje volledig door het geperforeerde gaatje totdat de quickmatch tegen de tube aankomt. Daarna plak ik het af met schilderstape.

Grt

een vraagje .
wat voor efeckt zou je krijgen als je de salute en de silversalute met elkaar om en om doorlont ?

Je bedoeld dus in na elkaar schieten?

Dan lijkt me dat een erg goede combo.
Lekker "rustig" tempo eerst doorgaand in lekkere salvo's.
Allebei hetzelfde effect dus het matched ook perfect.

Ik zeg doen. :wink:

100_2726.jpg

100_2724.jpg

Een aantal foto's van me snelle tomatendoos Asian thunder doorlont project.

Voor de eerste keer een doorlont project, waar ik quickmatch voor gebruikt.
Het is wel een gepruts, ik heb dikken vingers en 3 linker handen, dus het is soms een geknoei, maar het gaat.

DSC_6509.jpg

Het begin.....

DSC_6534.jpg

Net een rijtje doorgelont.

DSC_6538.jpg

En weer een rijtje er naast plakken, dan kan dat een daggie drogen.

DSC_6540.jpg

Close up.

---

DSC_6543.jpg

DSC_6544.jpg

Blijft toch een schitterend effect, dat glod peony.:wink:

Meer volgd, als me vingers tenminste niet vast get-ript zijn...:angry:

Waarom op die manier?
Is het niet veel makkelijker om gewoon alle voetjes eraf te halen en alles aan elkaar te tapen? Heb je ook een stevig geheel.

Waarom op die manier?
Is het niet veel makkelijker om gewoon alle voetjes eraf te halen en alles aan elkaar te tapen? Heb je ook een stevig geheel.

Waarom op die manier?
Is niet veel handiger om een groente doos te scoren bij de supermarkt en daar de single shots op te plakken, met de voetjes er nog aan.

Sorry grapje.

Maar het aan elkaar plakken van de single shots, zonder voetjes lijkt mij erg lastig.
Mede omdat de quickmatch vrij stug is en ik persoonlijk de voetjes er aan laten wat veiliger lijkt, dan ze er af te halen.
Er zijn veel liefhebbers die de voetjes er af halen, als ze een single shot doorlont project maken.
Maar zoals ik het heb gedaan leek mij handiger en veiliger.

Het is natuurlijk heel veilig om ze met de voet intact te houden Gerco, daar heb je helemaal gelijk in. Het is wel ruimtebesparend wanneer je de voetjes weglaat. Er is een makkelijke manier om de single- shots door te lonten wanneer je de voetjes weg laat en ze naast elkaar op een stuk ducktape legt met de lontjes omhoog. Is makkelijker om met foto's uit te leggen aan het eind van het jaar dus kom er nog op terug!

Zoiets als dit dus. Was een klein proefprojectje van 30 binkies.
Heb ze hier in de verpakking van een binkie gezet voor iets meer houvast. Meer dan 5x6 passen er ook niet in haha.
Hierna ook nog 1 van rond de 40 gedaan en dat bleef ook stevig staan!

Foto-8UO3337V.jpg

Lijk me ook leuk om te maken. Ik ga dat denk ik dit jaar met de budget single shot doen van Lesli vuurwerk, de Thunderking.

Ik denk dat ik het dit jaar met veel verschillende single shots ga doen.
Die multi thunder king, binkie, asianthunder, gewone thunderking, vette marja en de airbomb.
Denk dat ik wat minder potten koop en dan gewoon een singleshot doos ga maken van 200 of 300 shots. Helemaal naar eigen smaak opgebouwd met verschillende effecten en binkie finale :D Moet nog zien of ik er ook de tijd voor ga hebben maar ik heb al zeker plannen gemaakt!

Back
Bovenaan