Doorlont projecten - Foto's

Is goed wil wel eens zien hoe jij dat doet

Ik heb het vorig jaar geprobeerd met een lont uit een romeinse kaars. Lukte niet echt. Kunnen jullie mij vertellen waar jullie die lont kopen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Is goed wil wel eens zien hoe jij dat doet

Ik heb het vorig jaar geprobeerd met een lont uit een romeinse kaars. Lukte niet echt. Kunnen jullie mij vertellen waar jullie die lont kopen?

Hoorde dat Vuurwerkland Steenbergen viscolont gaat verkopen. Misschien kan je daar terecht?

Waar je ook goed moet opletten is dat je bij wat zwaardere knallers hem niet op de grond kan leggen dus moet laten hangen,maar zorg er dan wel voor dat de tyrips heel strak gedaan zijn anders laat het zo los.

weet iemand misschien een adres in de buurt van Heerhugowaard waar viscolont en quickmatch verkocht wordt!!!

Quickmatch word sowieso niet verkocht in NL.
Visco misschien bij een grotere vw dealer. :)

Heey,

nee is niet waar. Het touwtje blijft vast zitten, omdat het te strak zit om los te schieten. Je knaller hangen niet in de weg omdat ze vrij kunnen bewegen.

Je hebt in ieder geval een stijf iets nodig, zodat je het touwtje strak kunt trekken, doe je dat niet, dan trek je je lont gewoon krom en word het moeilijker om dat draad strak te trekken.
Wat ook handig is: Een metaaldraad van ongeveer 3 mm met daaraan het einde een ringetje. Gewoon je katoendraadje in dat ringetje steken. Dat maakt het draaien iets makkelijker, omdat je er makkelijker bij kunt :) heb het net geprobeerd :)
Maar doe het toch iets liever met een mini ty-rip. Vind ik zelf toch iets makkelijker, ookal duurt het langer :)

Laatst bewerkt:
Cowboy koop gewoon een romeinse kaars van 1 meter en trek de lont eruit.
________
LucaTM

Laatst bewerkt:
zou ik misschien mogen vragen hoe je cakes moet doorlonten ? . er is geen topic nog over aleen nog maar van romeinse kaarsen en voor shells

Ik raad je aan om even de zoekfunctie gebruiken. In het topic: "Werken met quickmatch' staat exact aangegeven hoe je cakes moet doorlonten.

dank je wel ik ga het gewoon proberen hoeveel kost dat nou
je heb er twaalf voor 1.25 bij mij en helpt heb niet meer als je de lonten strakker of de lont splijt en hem er dan een helft aan de enekant en de ander helft aan de andere kant van de lont die ze aan elkaar bind

Zoals eerder door Peter(Lev-He) is aan gegeven, voor lont is een eigen topic.
Nu weer verder over doorlont projecten.

ik ben aan het doorlonten met klijnen vontijntjes ben begonnen met vier is voor het eerst dat ik het in mijn eentje doe ben nog niet zo out maar woord wel leuk

ik ben aan het doorlonten met klijnen vontijntjes ben begonnen met vier is voor het eerst dat ik het in mijn eentje doe ben nog niet zo out maar woord wel leuk

Ja dat merk ik, klijnen, out ,woord:p

Ik ga ook doorlonten dit jaar, zo ga ik een project voor 10 uur maken om de dag mee te starten, paar single shots tegelijk en knalpijlen, en een project voor 2 uur 's nachts om de dag mee te sluiten. Zo ga ik er nog wel meer maken.

Gr, Lesl

EDIT: Toch wel even op je spelfouten letten, dan ziet het forum er ook beter uit:wink:

Laatst bewerkt:
mijn project is klaar volgoorde
1 kick
2 romeinse kaars
en zo veder
zal er foto's van maken en hie op zetten

Nog een paar doorlont projectjes:

5x La Bomba

5x La Bomba Close up

20x Colour Salute voor

20x Colour Salute doorgelont, lijkt erg rommelig, maar komt doordat er steeds meer sneller achter elkaar afgaan.

20x Colour Salute Close up

:bye:

Laatst bewerkt:
Ik ga dit jaar ook doorlonten.Als het klaar is. Maak ik er foto's van. En zet ze dan online

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan