Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Leuke ideeën Lesl ! Leuke namen ook
Ik zelf hou ook wel van doorlonten, dus zal ook wat projecten maken. Voornamelijk zelfmaak matten en singel shots denk ik. mss nog een paar kleine potjes. Laatst heb ik ook nog een doorlont matje gemaakt van kanonslagen. Ik zal daar nog wel eens een foto van maken, en die hierzo posten.
![]()
Ik zie dat veel projecten worden gedaan met ti-repjes. De manier met een touwtje van katoen werkt veel beter en steviger en sneller.
Zoals je bij een originele ratelband ziet. Alleen maak je het zelf wat dichter op elkaar voor nog meer stevigheid.
Je bent met 1 lange streng bezet niet constant ti-repjes pakken en strak afbinden afknippen, kost toch veelsteveel tijd? (spreek uit ervaring)
constant ronddraaien en eraan hangen, klinkt ook makkelijker.
+ YouTube Video | |
zeker wel netjes maar waarom bleef de cobra6 hangen?
ik ben ook wat bezig met me projectje het wordt mijn 1e grote project ik zal hier zeggen wat er allemaal in komt en hopend op wat tips&tricks en jouw mening alvast bedankt!
beginnend met pro-line:golden walls tegelijk met 2x golden glory op de achtergrond
na +- 10 seconden golden walls start Maxi Colour 100shots en als finale 20 shocks/ mega steps en crocodile van diamond collectie
dit wordt voor mij een super groot project en zou ook graag willen dat ik wat tips over volgorde of eventuele aanpassingen/toevoegingen kan krijgen ik hoop snel op een reactie
mvg.rick0072
Goede ideeën, Zorg dat je alles echt goed in je hoofd hebt, en echt een plan maakt, want een klein foutje kan er al voor zorgen dat het niet gaat zoals jij wilt. Om de lont te verbinden kan je ty-rips of schilderstape gebruiken. Omdat dit een groot project is, raad ik je ook aan om het bijv. op een plank te maken, en vooraf te tekenen waar de potten moeten komen. Zorg ook dat de cakes goed vast staan.
Suc6 !
+ YouTube Video | |
Omdat bij een 100.000 klapper de eindbom ook blijft hangen![]()
ja dat snap ik maar er zit niet iets van een touwtje aan de cobra dus als je hem aan de lont ofzo ophangt dan valt hij.