Doorlont projecten - Foto's

Je weet wel waar je het eindstuk ophangt met de zware knallers zoals de cobra 6. Het zit bijna tegen het raam geplakt man. Zijn ze nog heel? :p

Nou.. het is geen slechte plek daar in het hoekje. Komen de knallen extra goed tot hun recht. Dus ik zou er nog de logica van kunnen inzien hehe.

hahaha, tuurlijk hang ik hem daar niet op joh....
heb heb lekker vrij in een speeltuin opgehangen, ging als een trein :D

jonges, ik heb afgelopen jaar veel gezogt naar lont maar niet gevonen. daarom wil ik aan jullie vragen waar jullie dat hebben gekocht. of is er nog iets anders dan extra lont??

Je hangt hem toch gewoon op in de boom, hoe denk jij dat ie valt dan?
De knallers kan je aan het touw vastmaken met touw/tie-raps.. (hoe je dat ook schrijft)

Mzzl, Mick

hoe kan je dat eigenlijk zo maken dat de hele mat niet naar beneden valt als die aan is ? hoe maak je de mat aan een touw vast?

Heb hem niet aan een boom oid gehangen...maar tussen twee palen van speeltoestellen..in de paal een haak gedraaid en daar het touw aangehangen..
de mat was aan het touw vastgemaakt met tie-raps..ideaal die dingen :D
De knallers vallen er dan 1 voor 1 af op de grond, waar ze ontploffen...dus de lont knalt ook nooit uit op deze manier... :cool:

ik heb mij doorlontprojectje ook nog niet geplaatst......heb zelf een mascaleta/mat gemaakt....
kijk maar of jullie het wat vinden...:cool:

Ziet er gaaf uit!! Dikke finale ook haha :)
Maar hoe ging het? Zoals je verwacht had?
Heb je trouwens "normale" visco gebruikt, of had je sneller lont?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ging super....had een mooi ruststukje ingebouwd (eigenlijk door omstandigheden omdat daar de mat was losgegaan :wink:) dat was perfect..alles is afgegaan en kreeg een mooi applaus :D
Had gele duitse wasag voor het eerste stuk gebruikt en rood duits lont (soort snellont) voor de finale....

Hehe na lang alleen lezen op vwc toch maar is het een en t ander gaan posten,
Had verschillende kleine projecten maar eigenlijk maar 2 op foto staan.
- 5x Crackling candle (BB) in W-shape
- 12 Thunderkings (Pyropower) + 6 Thunderkings (Herlat)

Crackling Candle's
CracklingcandleW-shape.jpg

Thunderkings
Eerste 12 gaan om en om, laatste 6 met Snellont van Original fireworks.
TKProject001.jpg

:) Grtz Gys

mooi gedaan!

ik wil dit jaar ook een doorlont project,je maken:D

GR Rik

dubbelde post? kan gebeuren..:wink:

OT: Ook ik ben altijd in voor doorlont projecten.. Wellicht dat ik aankomende vakantie nog wel eens een matje post ofzo. Ik maak namelijk veel matjes en matten van kanonslagen en andere knallers (illegaal).

Ook ben ik aan het oriënteren voor komende jaarwisseling. Diverse potjes zitten al in mijn gedachten:p meer zien/horen jullie dan:wink:

Back
Bovenaan