De gemiddelde freak stapt een doe-het-zelf winkelketen in, en zoekt daar naar slablood. Hij gaat daar rolletjes (ca. 150x20 cm) aantreffen, die geprijsd zijn rond de €40,- ofzo.
Ja, een aannemer heeft vast wel adresjes voor kleine reststukjes enzo, maar 2 euro per kilo lijkt me stug. Dan kan je het beter inleveren als non-ferro metaal bij een metaal recyclingsbedrijf; dan krijg je er al meer voor...
-----------------------------------------------------------------
Ontopic maar weer.
Ik maak zelf meestal een aantal kleine projecten. Geen shows, maar ik lont gewoon een twee- tot viertal potten door, om zo mooie combinaties te maken. Zo had ik vorig jaar de twee Zware Jongens van Marijn iets versneld, voorafgaand door een Concerto Rosso van Wolff. Deze combi begon rustig, maar versnelde steeds meer

Kwestie van goed doorlonten. Op het laatst was het een mayhem van gefluit en geknal!
Ik heb ook eens 72 stuks romeinse kaarsen tegelijk aangestoken (doorgelont). Het werd een mooie kolom met kometen! Een snel geroffel van de kaarsen die de balltjes uitspuwen.
Een ander jaar heb ik vijf kleine blokjes van Mercurius doorgelont. Het begon met crackling tails, en ging over in blauwe boeketten. Die schoten in rap tempo, waardoor het voor een klein bedrag echt een WOW-factor had!
Ik ben wel fan van kleine projectjes. Leuk combineren, tempo hoog houden, goedkope potjes, maximaal resultaat!