vincmeister
VWC lid
ohh veel stookplezier dan! maar check wel ff wat er de regels zijn, verschilt dus blijkbaar hier en daar :\
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooi om te lezen
Ik vertrek 15 mei richting Bangkok voor 10 dagen. Van daaruit ga ik oa naar Cambodja (Siem Reap),
de rest moet ik nog even overleggen. Mn Filipijnse vriendin wil graag naar Pattaya![]()
![]()
Had al gehoord dat je er vuurwerk kunt kopen, ben benieuwd![]()
Dat was dus ook mijn reactiewtf moet je met je vrouwtje in Pattaya?
dat is voor vrijgezelle gasten en vieze oude kereltjes interessant...
Dat mailen is al geregeld door een maat en tevens mede VWC-erAls je bij die winkel langs wilt gaan zou ik ze wel ff een mail sturen met de dag en tijd dat je langs wilt komen, want ze gaan alleen op afspraak open, ze houden zich niet echt bezig met verkoop maar meer met shows
Ok duidelijk. Maar zelf geen problemen gehad met de cops daar? Aangezien ze daar volgens mij zo corrupt zijn als maar kanKijk je moet goed bedenken dat Thailand niet meer is wat het geweest is. Ik bedoel in de zin van prijzen, dus men verdient meer dan 30 euro per maand. Tuurlijk is veel (bijv eten) er goedkoper dan hier in Europa, maar zeker het (sier)vuurwerk vond ik gewoon Europese prijzen hebben bij The Firework Shop. Matten daarentegen kunnen redelijk goedkoop zijn. Een voorbeeld: bij The Fireworks Shop betaalde ik voor een 1000 sh mat iets van 6 euro. Elders in Thailand (het plaatje Trang) had ik diezelfde mat voor 3 euro gekocht bij een chinees.
Op Samui mag je tot 21.30 uur vuurwerk afsteken, daarna schijnt de politie het niet erg leuk meer te vinden is mij verteld. Zo mag je ook niet in de buurt van het vliegveld schieten (klinkt erg logisch toch). De meest veilige plek is inderdaad het strand. De potten en buizen kan je dan in een hoek van 45 graden over de zee schieten (geeft ook nog eens een mooie weerspiegeling). Maar ik had ook een 5000 sh mat die dubbel gelaagd was met dikke eind bom. Uiteraard heb ik deze niet op het strand afgestoken, maar op een rustig straatje. Beetje langs de zijkant en knallen maar. Je moet een beetje het juiste moment en de situatie inschatten. Mocht er dan een verdwaalde Thai langskomen, dan vinden die gasten het alleen maar prachtig is mijn ervaring. In Bankok heb ik zoals Vincmeister al zei een beetje opschudding gehad, maar dat is dan ook in de grote stad. Op Samui waren de mensen veel relaxter.
hier nog een link.
http://www.freakpyromaniacs.com/for...gemeen/37144-the-firework-shop-koh-samui.html