door de jaren heen met vincmeister!

zoals gezegd gingen er hier ook foto's komen. nu ben ik daar tot op heden nog een beetje tekort in geschoten. Nu even goed maken.

mijn vriendin is helemaal van het haken. you name it, she haakt it. nou had ik ze een beetje uitgedaagd om eens iets van vuurwerk te haken. nog voor mijn idee uitgesproken was, heeft ze aan de hand van een dummy het volgende gemaakt...

IMAG0608.jpg

https://www.facebook.com/liefencreatief
voor wie wil :)

Uber kikuh Vince.
Ik wist natuurlijk al dat ze dat deed.
Ze heeft voor mijn vrouwtje een Minion gehaakt.
Maar zelfs vuurwerk kan ze haken..
Ik daag je uit...
Ik wil een shell!:wink:

helaas, helaas helaas helaas. niet alles is gefilmd, en deze knoeperd is er 1 van. het enige wat hier nog herinnering aangeeft is de rode zak waar de shell in heeft gezeten...

bag.jpgDSCF0197.jpg

oh damn. hier wordt ik echt warm van... die wilde ik ook altijd nog graag een keer schieten. supereffect

vandaag weer een feestje omdat het vrouwtje weer een jaartje erbij heeft op de teller! alhouwel, hoe meer gelopen hoe minder de dagwaarde? ;)
en omdat te vieren knallen we er weer een brute shell tegenaan. geen nood, ook deze is weer uit de oude doos!

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd en ik heb vaak tussen kunst en kitsch gekeken en mijn advies:
Gewoon als familie stuk houden :D fijne dag nog beide

P.s. leuk filmpje :D

Laatst bewerkt:
het was nat, dikke wind, maar gelukkig wel ook dikkere bommen! een waar gevecht met de paraplu en regen en blablabla, maar het was wel de moeite waard! ik heb geüpload zoals het is vastgelegd, dus ook niets geknipt of zo. vanaf 43:30 was het zeker spectaculair!

tsja, leuk om een keer gehad te hebben, maar kan nou niet echt zeggen dat het heel boeiend is. het is ten slotte ook maar oefenmateriaal en hoeft er niet hard voor te gaan, maar boem is boem!

even een teasertje.

helaas was het niet mijn vakantie, maar een goede vriend van mij is onlangs naar Thailand geweest.
Hij heeft daar van te voren contact gehad met een winkeltje over het reilen en zeilen wat betreft vuurwerk daar, en ook een afspraak gemaakt om daar op bezoek te gaan.

hij heeft daar o.a. 5" en 6" voorgemonteerde shells gekocht, wat gewoon legaal is daar (vuurwerk niet overal, daar is hij ook achter gekomen. in bangkok mag je het dus wel kopen, maar niet afsteken!)
gelukkig, waar hij als eerste zat mocht het dus wel en heeft zich daar prima vermaakt op het strand. ook heeft hij voor mij de labels meegenomen, en wie ben ik om dat dan niet te delen met vuurwerklievend nederland.

overigens, zullen de beelden ook binnenkort beschikbaar zijn!

IMAG0796.jpg
IMAG0798.jpg
IMAG0799.jpg

koningsdag 2015 afgesloten onder het genot van de vuurwerkshow in Helmond. Deze was verzorgd door de Houtse bazaar.

even een teasertje.

helaas was het niet mijn vakantie, maar een goede vriend van mij is onlangs naar Thailand geweest.
Hij heeft daar van te voren contact gehad met een winkeltje over het reilen en zeilen wat betreft vuurwerk daar, en ook een afspraak gemaakt om daar op bezoek te gaan.

hij heeft daar o.a. 5" en 6" voorgemonteerde shells gekocht, wat gewoon legaal is daar (vuurwerk niet overal, daar is hij ook achter gekomen. in bangkok mag je het dus wel kopen, maar niet afsteken!)
gelukkig, waar hij als eerste zat mocht het dus wel en heeft zich daar prima vermaakt op het strand. ook heeft hij voor mij de labels meegenomen, en wie ben ik om dat dan niet te delen met vuurwerklievend nederland.

overigens, zullen de beelden ook binnenkort beschikbaar zijn!

Bekijk bijlage 23495
Bekijk bijlage 23496
Bekijk bijlage 23497
Mooi om te lezen :)

Ik vertrek 15 mei richting Bangkok voor 10 dagen. Van daaruit ga ik oa naar Cambodja (Siem Reap),
de rest moet ik nog even overleggen. Mn Filipijnse vriendin wil graag naar Pattaya :rolleyes: :biertje:

Had al gehoord dat je er vuurwerk kunt kopen, ben benieuwd :D

Back
Bovenaan