Thresher
VWC lid
Dit maar dan paar jaar eraf. Het zal nooit overgaan. Pyro zit in je dat kan niet gestopt worden.Ik.ben 53 , ik heb geen kaarsje maar een vlammenwerper die nog vol gas aanstaat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit maar dan paar jaar eraf. Het zal nooit overgaan. Pyro zit in je dat kan niet gestopt worden.Ik.ben 53 , ik heb geen kaarsje maar een vlammenwerper die nog vol gas aanstaat.
Nee ik zie jou ogen nog steeds glimmen als we het over vuurwerk hebben. Leuke kids heb je trouwens en leuk je weer ff te zien en nogmaals bedankt gozer.Kaarsje gaat nooit doven. Helemaal niet nu m'n dochter van 3.5 er helemaal dol van is. Een inmiddels een 3 maanden oude zoon die over enkele jaren waarschijnlijk ook staat te stuiteren voor knalerwten en cat 1. Alleen maar meer genieten en juist van kleiner spul dan groot en veel.
I love this post!Lastig.
Ik snap je gevoel en betrap mijzelf er ook op dat ik de afgelopen dagen een gevoel heb van: waarom eigenlijk? Conclusie van het nadenken is overigens dat het weer hier ongelofelijk veel invloed op heeft voor mij. Ik heb sinds corona het roer al omgegooid, waar ik elk jaar naar Duitsland reedt en een paar mooie bestellingen de deur uit deed ben ik, op een verdwaalde cake na, volledig overgeschakeld op klein spul. Geen stress met vervoer, opslag, grenscontroles, u kent het allemaal wel.
Fonteinen, F1, alles wat maar verrassende kleine effecten geeft maar wel de magie van vuurwerk omvat. Mooi Chinees vuurwerk waar, zeker ooit, een hele gave gedachte achter zat. Ik vind het bijvoorbeeld heerlijk dat een simpele morning glory een representatie is van de zon: avondrood, de nacht (blinkers) en zonsopgang. Zo zijn er legio van dat soort voorbeelden waarbij je met een beetje verbeeldingskracht ziet hoe het ooit bedoeld is. Het is daarom ook extra vervelend als je dit telkens aan de onwetenden en onbegrijpenden moet uitleggen. Dat je je telkens moet verdedigen. Dat je moet zeggen dat het vuurwerk dat je afsteekt gewoon mag en kan. Het hele jaar door. Ja, ook in een gemeente met een verbod. Ja, dat is ook echt vuurwerk, niet alleen sterretjes…. Dat je moet uitleggen dat overlast van cobras en illegaal vuurwerk komt. Nee, vuurpijlen zijn wel illegaal maar gaven geen overlast. Astronauten trouwens ook niet…
Als je in alle rust wil genieten van je kleine rommel, is goed weer essentieel. Dat is ook hoe ik me oudjaar herinner: koud, rustig winterweer. Als je dat al drie jaar op rij wordt ontnomen doet dat wel een beetje pijn. Bij iedereen hier, schat ik overigens. Dus dan stook ik alvast wat van mijn F1 weg, maar ja… dan krijg je het vragenvuur van hierboven weer. Wordt er toch een beetje op je neer gekeken.
Is het pyro vuur weg? Absoluut niet. Dooft de kaars? Zeker niet. Heeft écht genieten tegenwoordig, voor mij, veel meer voeten in de aarde. Ja dat wel en dat ligt eigenlijk niet aan mij maar aan externe factoren zoals mensen en weersomstandigheden. Circle of influence, dus loslaten want je doet er weinig tegen. Maakt het soms alleen niet makkelijker.
Dit per toeval en onder lichte grenscontrole dwang dit jaar eens uitvoerig getest. 25 kg is echt nagenoeg niks:25 KG regel
slim..had het ook zo gedaan en een weegschaal achterin mijn auto gelegd maar ik het die snaaiiers niet gezien verder...Dit per toeval en onder lichte grenscontrole dwang dit jaar eens uitvoerig getest. 25 kg is echt nagenoeg niks:
Optelsom 24,95 kg vuurwerk van de Lidl en bijbehorende kofferbakfoto
Geweldig stuk en ik sta hier hetzelfde in. Scheelt ook dat ik een dwarsligger ben want zonder dwarsliggers geen spoorWij staan tesaam voor het gericht
voor goed of kwaad te kiezen,
een volk dat voor tirannen zwicht,
zal meer dan lijf en goed verliezen,
dan dooft het licht.
Ofwel. Laat je niet beïnvloeden door slinkse media en of mensen die ongeïnformeerd zijn en zich hier door laten leiden.
Gewoon knallen en genieten en niet zo aanstellen![]()