3xh
VWC lid
Het is niet voor te stellen want we zitten op dit moment een paar dagen voor oud en nieuw. Adrenaline in ons bloed , en vol spanning wachten op de dag der dagen.
Maar toch merk ik dat mijn liefhebbers kaarsje aan het doven is.
Door alle regels en veranderingen is bij mij het plezier drastisch aan het afnemen.
Vuurwerk ophalen geeft stress, want ja 25kg.
Vuurwerk in huis hebben geeft stress want ja 25kg,
De afsteek tijdens zijn verkort, en uitgerekend is die paar uur wordt het bagger weer! Nou ja dat kan toeval zijn maar dit wordt het 3e jaar op een rij.
Dan hebben we nog het cat1 waar je overdag mee kon vermaken maar dat is ook verminderd.
En aankomende jaar het kooiloze.
En laten we eerlijk zijn het vuurwerk aanzicht is flink aan de prijs op dit moment! En ja een Compound en een leuk potje ben je al reëel aardig geld voor kwijt. En wat heb je daar dan werkelijk voor?
Dit zijn natuurlijk geen leuke vooruitzichten.
Natuurlijk beleef ik plezier over een paar dagen.
Maar alles er omheen heeft me plezier in de aanloop we naartoe flink verminderd.
Hoe zit dat bij jou?.
Merk jij dat jou vuurwerk kaarsje ook aan het doven is?
Maar toch merk ik dat mijn liefhebbers kaarsje aan het doven is.
Door alle regels en veranderingen is bij mij het plezier drastisch aan het afnemen.
Vuurwerk ophalen geeft stress, want ja 25kg.
Vuurwerk in huis hebben geeft stress want ja 25kg,
De afsteek tijdens zijn verkort, en uitgerekend is die paar uur wordt het bagger weer! Nou ja dat kan toeval zijn maar dit wordt het 3e jaar op een rij.
Dan hebben we nog het cat1 waar je overdag mee kon vermaken maar dat is ook verminderd.
En aankomende jaar het kooiloze.
En laten we eerlijk zijn het vuurwerk aanzicht is flink aan de prijs op dit moment! En ja een Compound en een leuk potje ben je al reëel aardig geld voor kwijt. En wat heb je daar dan werkelijk voor?
Dit zijn natuurlijk geen leuke vooruitzichten.
Natuurlijk beleef ik plezier over een paar dagen.
Maar alles er omheen heeft me plezier in de aanloop we naartoe flink verminderd.
Hoe zit dat bij jou?.
Merk jij dat jou vuurwerk kaarsje ook aan het doven is?