Dondersteen [Uitloop]

ylke

VWC lid
Artikelnummer:374
Artikelnaam: Dondersteen
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 407 gram
Aantal Schoten: 49 schots
Effectomschrijving: Deze deugniet heeft alles in huis: rij 1, 3 en 5 schieten crackling sterren met kroonbouquetten, rij 2, 4 en 6 schieten met oplopend tempo krachtige bouquetten met lichtstaart, rij 7 schiet crackling sterren met felle dragon eggs als finale.
Tijdsduur: In30 sec
Stijghoogte: 20m - 25m
Richtprijs: €.39,95
O.a. te koop bij:

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

374_dondersteen_2.jpg

Film

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
filmpje op de site van vuurwerkplanet is best raar in elkaar gezet .
toch lijkt het me 'n goeie cake met goede brocade crowns en crackling mines in 'n leuk tempo .

ik sluit me volledig aan bij rob,hierboven,

een goede pot, maar weer een omlabeling... die ook weer duurder is.....ik ga voor kickstarter.

tom

Lol..

Dondersteen 39,95€
Kickstarter 34,95€
Monsterlijk Mooi 29,95€

3x identieke bak, en wel te verstaan een topper maar kom op als zijnde importeur is dit toch echt bizar?

Lol..

Dondersteen 39,95€
Kickstarter 34,95€
Monsterlijk Mooi 29,95€

3x identieke bak, en wel te verstaan een topper maar kom op als zijnde importeur is dit toch echt bizar?

Vind ik ook!
Ze moeten gewoon 29,95 euro vragen voor ze alle 3! (of in ieder geval Kickstarter omdat ie in een budgetlijn zit!)

EN volgens mij is de "regel" van Pyroshopper dat de cake's minimaal 35 euro zijn:wink:

En waar baseer jij die regel op, volgens mij is Lesli vuurwerk vrij om zelf zijn prijzen aan de produten te geven. Geloof niet dat Lesli een "regel"is opgelegd hierover.

Back
Bovenaan