Dolfijn [Baarle-Hertog]

Zou je misschien ook kunnen zeggen waarom ze grappig zijn? Zo hebben we er namelijk niks aan, je post wat meer beredeneren zorgt voor een goede indruk voor iemand online:wink:

Ik vind het best mooi de pijlen als je niet een erg groot budget hebt dan zijn ze wel goed ik neem ze dit jaar weer denk ik en een best mooien uitwerking hebben ze.:bye:

Meschien heeft me vriend nog een filmpje van deze pijlen zal morgen even vragen als die ze heeft dan zet ik het filmpje er op.

Maar hoe moet je fotos en filmpjes op vwc in het forum zetten stuur even een pm.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo de verbouwing was vorige week al klaar..
Heb even door het raampje kunnen spieken en moet zeggen.. Sjieke boel toch wel hoor..

Het is vrij simpel kan het wel even uitleggen :). ( als ik iets fout zeg dan verwar ik het even )

Er zijn beetje lelijk groene tegels en witte muren. Dan heb je meteen recht voor je de Verkoop tafel en aan de zijkanten hangen kasten. Dit allemaal van hout. Ook staan er al wat dummie's. in de kasten wat opzich er al wel grappig uitzach.
Maar het is nog niet klaar, want de posters enzo moeten er nog komen. En als die er al zijn dan is het een hele ongezellige maar sjieke winkel voor een vuurwerkwinkel.

Wie heeft er al ervaring met de nieuwe ''zwarte doos'' nitraten zonder vlam?

Gaan deze gewoon net zo hard maar dan zonder vlam?

RaideR

De zwartedoos nitraten zonder vlam zijn de Thunder crackers. Zitten ook niet meer in een zwarte doos maar in een witte.....

Deze zijn een stuk minder dan de eerdere versie.:sad:

Ik zou liever naar Zena gaan en daar dan TT's halen als ik jou was.

Ik neem aan dat als het dezelfde aan dat ze dan ook nog gewoon het zelfde knallen of denk je daar anders over??:frusty:

Prijslijst Dolfijn 2009!

Prijslijst Dolfijn 2009!

Dolfijn heeft ook een nieuwe prijslijst vrij gegeven. Omdat het een excel document is en niet persee iedereen dit heeft ben ik diegene tegemoet gekomen met deze .jpg:

• Black Bermuda
  • Vlinder
  • Thundercracker
  • Rol 30k
  • Rol 100k
    Zijn in prijs verlaagd!

2uf4jrm.jpg

Bijgevoegd de prijslijst in .doc in een .rar omdat de .doc file te groot was.

De "Nitraatmat 500" bij Dolfijn, is dat gewoon een chaintunder? Iemand die dat kan bevestigen? Zoja dan zijn ze 5,50 goedkoper dan bij Harry.

Edit:
Nee, dus. Blijkt de "Star Thunder" te zijn. Iemand hier ervaringen mee?
whfekp.jpg

Laatst bewerkt:
De "Nitraatmat 500" bij Dolfijn, is dat gewoon een chaintunder? Iemand die dat kan bevestigen? Zoja dan zijn ze 5,50 goedkoper dan bij Harry.

Edit:
Nee, dus. Blijkt de "Star Thunder" te zijn. Iemand hier ervaringen mee?
image

heb er geen ervaring mee maar elke winkel die tri-star verkoopt zal deze verkopen.
waarom.. omdat dit de nieuwe ct is van tri-star.

Nou wil ik niet vervelend doen maar persoonlijk vind ik die nitraten daar niks.
Ze zijn wel goedkoper dan gemiddeld en dat zal ook wel moeten want het is niet te vergelijken met bijvoorbeeld een Chooèt nitraat.

Voor deze knallers vind ik de babyvlinder van Original vergelijkbaar.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan