Doetinchem 21-05-2010

moontan

VWC lid
kermisvuurwerk te Doetinchem

wie: Katan Vuurwerk
wat: Het betreft een buitenvuurwerk ten behoeve van de kermis
waar: in een weiland aan de Wijnbergseweg te Doetinchem
wanneer: op 21 mei 2010
tijdstip: 22.00 uur

Bump...
Iemand die hier iets vanaf weet? Beetje de moeite waard, of alleen wat kleine consumenten spul?

Laatste jaren dat ik er was was het hoofdzakelijk ongeveer de hele katan collectie maal 2 á 3 aan cakes. heb volgens mij ook nog wel eens candles gezien van maatje 50mm (gok ik) <30km go. >30km no go. (zo denk ik er tenminste over sommigen zouden misschien zeggen 15km is al teveel) :wink:

helaas kan ik er niet bij zijn dit jaar :sad: ik heb dan een bruiloft :D

is het vlakbij het station van doetinchem? zoals kon zien op google maps wel?

zal wel even bezoekje brengen is voor mij hooguit net 30km afstand / paar minuten met de trein, gelijk even nieuwe microfoon testen! :)

zo ben weer terug, was prima consu showtje van katan. vollop actie geen moment pauze :) ga zo film op pc zetten en zsm op youtube posten.

ben ook benieuwd hoe geluid nu is met de nieuwe microfoon :D

Het ligt ongeveer 800meter van het station. Gewoon richting centrum lopen 1rechte weg. bij het begin van het centrum links richting de molen en dan sta je bij plaats waar het ontstoken word.

Het ligt ongeveer 800meter van het station. Gewoon richting centrum lopen 1rechte weg. bij het begin van het centrum links richting de molen en dan sta je bij plaats waar het ontstoken word.

Dit jaar dus a.s. vrijdag 10 juni om 22.00 uur.

Back
Bovenaan