DIWALI [Nieuw 2025]

jopoh

VWC lid
Artikelnummer: 201137
Artikelnaam: DIWALI
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1826 gram
Aantal Schoten: 114 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 70 sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...

201137_2025.png

Wij danken WECO Feuerwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

dit is ook wel een mooi(ook weer goed afgekeken bij riakeo) het had alleen wel allemaal net wat voller mogen zijn
Ja alleen dit gaat verkocht worden tegen minder vollere riakeo prijzen ;)

Zal mij niks verbazen dat dit max 99 euro kost in de supermarkt..

Normale adviesprijs ligt op 200 euro dat is wel wat teveel van het goede.

Nouw komt op géén enkel vlak in de buurt bij riakeo toch? Qua effecten uiteraard ,maar voor de budget kopers bij de Duitse supermarkten is het een leuke aanvulling,lekkere grote doos met weinig inhoud 😅

Waaronder een flink zwikkie Hollanders...
Zeker wellicht meer dan duitsers, me maatje gaat ieder jaar ook met zijn zoontje, maar die hebben een hele andere kijk op vuurwerk als ik, kwantiteit voor kwaliteit zeg maar, en ze zijn een dagje weg met zijn tweeën op vuurwerk jacht, heeft ook zijn waarde én zo is er voor ieder wat wils ook 👍

Zeker wellicht meer dan duitsers, me maatje gaat ieder jaar ook met zijn zoontje, maar die hebben een hele andere kijk op vuurwerk als ik, kwantiteit voor kwaliteit zeg maar, en ze zijn een dagje weg met zijn tweeën op vuurwerk jacht, heeft ook zijn waarde én zo is er voor ieder wat wils ook 👍
Als je voor kwantiteit gaat kun je helemaal los in de Duitse supers. Als je voor kwaliteit gaat moet je goed weten wat je zoekt en geluk hebben dat het er ook is. Als je het voor de ervaring doet (ieder z'n ding) kan ik het begrijpen maar m.i. heb je beter en leuker vuurwerk als je je budget hier in NL besteedt, er zijn genoeg hele leuke budget cakes, setjes, fonteinen en compounds.

Back
Bovenaan