Dividir

Jaloers! Meestal heb je er last van als winkels de boel niet helemaal op orde hebben, maar het kan ook anders uitpakken haha. Geniet ervan en hoop dat ie nog ergens op film langskomt!

Gaaf hoor, zo jammer dat ik deze nergens heb kunnen vinden. Mocht iemand nog iets weten in het oosten van het land. ;)

Ik had deze ook oh zo graag gehad. Ik vind dat crossettes door veel mensen ondergewaardeerd wordt. Ik zelf vind het één van de mooiste effecten, mits goed uitgevoerd, zoals dit blokkie. Vroeger kocht ik vaak dikke crossette prof bakken van Lidu, naast de multi color peony was Lidu mijns inziens het beste merk wat betreft deze twee effecten. Crossette werd door Lidu in veel van hun prof. bakken gebruikt, ik zelf was gek van hun fanshape bakken en ook de 2 minuten bakken waaruit dikke zilveren crossettes kwamen. Ooh, en Jorge kon er ook wat van.. vooral de 300 shots crossette fan. Ooh, wat een mooie tijd. Enfin, hierna veel van Bonfire gekocht, 25 shots cake met gekleurde crossettes. Hierna, recent nog, de splitting Red van Weco. Echter is Divider volgens mij toch net iets beter en ik als crossette liefhebber had deze er zo graag bij gehad, maar onze keuringsinstantie heeft weer eens dikke roet in ons eten gestrooid. Bah!

Had graag dit karton willen hebben, maar helaas 2e jaar niks.
vervangers zijn verder dik in orde, splitting red, splitting rainbow.
gewoon prima verder dus.

maar de uitwerking van deze lijkt wel 60% imposanter

Erg jaloers op de mensen die hem wel hebben, geniet er van! Hier hebben we nog wel naar gezocht tijdens het shoppen, maar helaas niet gevonden.

Wel gek dat jullie m wel mee kregen.. ik kreeg 2x de Eslplendido 6 shots mee. Hoezo onveilig?! 6 shots in een doosje zonder een extra steunvoetje aan de onderkant. Jammer :(

Massa ruimte met lucht ernaast ook, vul dat dan ook op. Het kruit is de prijs niet, vooral de lucht van vervoer. Onbegrijpelijk.

Dividir gelukkig elders nog gevonden, voor een rustiger jaarwisseling.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan