Dividir

Pff, wat balen zeg. Deze had ik er graag nog bij gehad tijdens de losse verkoop.

Was te verwachten uiteraard. Product was op de demo van Kuiper erg dik.

Laatst bewerkt:
Jammer dat ie is afgekeurd, deze cake keek ik wel het meeste naar uit om te schieten.
Overigens echt wel logisch dat ie is afgekeurd, als je ziet hoe laag die effecten nog komen. Moet er niet aan denken dat dat bij iemand in zijn nek beland.

Ik krijg van mijn verkoper de 8031 Sicario en 8602 Fuego ipv de Dividir. Dat valt niet echt te vergelijken met de Dividir vind ik :bonk:

Goedemorgen,

Helaas een update over dit artikel.

Binnen onze interne kwaliteitscontrole hebben wij geconstateerd dat we de productveiligheid voor artikel 8034 Dividir niet voldoende kunnen garanderen. Hierdoor heeft GBV-WECO besloten om zelf haar verantwoordelijkheid te nemen, en dit artikel niet op de markt te brengen. Het artikel is inmiddels uit de folders en webwinkels verwijderd.

Wij vinden het erg jammer om dit artikel niet op de markt te brengen, maar de veiligheid van de afstekers en omstanders staat voorop. Indien dit product al in een bestelling staat bij een van de dealers kan er overlegd worden voor een passend alternatief, of kan de bestelling geannuleerd worden.

Excuses voor het ongemak.

Jasper
GBV-WECO Vuurwerk B.V.
Ik pak deze er even bij over de 2023 batch.

Deze wordt bij mijn winkelier nog wel geleverd, krijg hem wel na navraag. Waarschijnlijk een andere batch, ben benieuwd (wat wel redelijk apart is gezien die zowel dit jaar als vorig jaar afgekeurd was maar ik klaag niet!).

Deze wordt bij mijn winkelier nog wel geleverd, krijg hem wel na navraag. Waarschijnlijk een andere batch, ben benieuwd (wat wel redelijk apart is gezien die zowel dit jaar als vorig jaar afgekeurd was maar ik klaag niet!).
Ja de kans dat ik ze ook krijg geleverd is erg groot zei mijn winkelier dus ik wacht het af morgen.

Back
Bovenaan