Dividir

Intratuin (cruqius)
Protip: Je kan nog voor 5.50 wat uitkiezen, als je dan nog een Dividir kiest heb je hem voor maar 25 per stuk :cool:. ( Bij aanschaf van 5 stuks krijg je er zelfs precies 1 gratis en bij 10 stuks dus 2 stuks gratis) Voor 280 euro kan je 3 karton in W-Shape zetten, dan zijn ze nog maar 23.32 per cake. :idea:

Rond het millennium zag ik vaker zulke crossettes de hele wijk verlichtten, die hadden dan vaak 100 of 150 shots.

Inkopen met een groep dus, als ie volgend jaar ook zo duur blijft.

Zal waarschijnlijk niet veel goedkoper worden, wellicht ergens in een freakactie. De grote Riakeo producten compounds betaal je omgerekend net zoveel per shot.

Vind deze crossettes echter uniek en betaal daar dan graag een beetje extra voor. Dit zijn van die producten waar de hele wijk naar komt vragen omdat ze zo herkenbaar zijn. Valt ontzettend op tussen de normale effecten met vooral peony’s, blinkers, brocades, willows en crackling.

Laatst bewerkt:
Dit is toch wel de beste crossette cake wat er op dit moment te koop is. De Splitting Red van Weco was ook zo eentje, 19 shots voor 39.- euro, in de aanbieding was het zelfs 21 euro geweest. Ook dikke vette staarten. Deze met de verschillende kleuren heeft mijn voorkeur, alleen bijna 3 euro per shot.. neen, dat gaat mij helaas echt te ver. Wat maakt het eigenlijk zo duur?
Crossette als effect is relatief erg duur in productie. Daarom zijn er ook niet veel meer die zoiets op de markt brengen. Respect voor GBV dat ze het toch proberen en daar blijkbaar ook goed in slagen.

Was er een prijsverhoging eigenlijk? Omdat vvk €29,99 zou moeten zijn en pas in de winkel €32,50. Jeukt me nog steeds. Veel te duur maar hij is erg mooi. Als hij 28e (nog) in de winkel staat...

Ik twijfel nog enorm over deze cake.. denk dat ik met de verkoopdagen 1tje meeneem mocht die er nog staan.

Die 27,99 is tot december, net als alle prijzen van GBV op die manier zijn opgebouwd. Zo weet je dus ook dat als je wacht tot de losse verkoopdagen je dat nog 2,49 extra gaat kosten :)

Back
Bovenaan