Dit noem ik nog eens een mooi doosje voor oud en nieuw

870 = 25mm 600sh
869 = 30mm 600sh

A en B versies bestaan niet!
;)

Je zou bijna gaan denken dat er tijdens het afsteken/afgaan van die doos, er iemand achter die doos losse salutes heb staan schieten.
Er moet toch ergens iets over terug te vinden zijn.
Misschien wel een oudere versie of een nieuwere waar die salutes in verwerkt zijn.

Groet,
Giron

Ik bedoel als je zo kwakeloos ruim 400 euro voor zo'n blokje neer wil leggen zie ik je er ook voor aan om dit in je achtertuin te zetten terwijl ik er voor zou kiezen een open veld te gebruiken.
Of zeg ik nu iets raars???

Groetjes Giron

je zegt kwakeloos, dat is raar ;-)
voor de rest kan ik je volgen;-)

330 euro ongeveer omgerekend voor de TXB869, voor die prijs!? Mooi ding hoor. 6 minuten plezier, 330 euro lichter. Ben wel benieuwd naar een foto hiervan.

18122010240.jpg

Foto heb ik ge upload voor hardstylegek19..

Dames! Ik heb de naam en merk van het blok!

Triplex TXB869 600sh 30mm

Dit is hem. Hij word ook geschoten in de show van Chocoprins:idea: Hij begint ron de 17 minuten! Je ziet niet alles van het Blok maar wat je ziet komt overeen met het filmpje! Voila!

gr

lijkt me duidelijk, wordt elders ook bevestigd

Hier nog een filmpje ervan gevonden: http://www.youtube.com/watch?v=4ZWXk8e-Gb0

Dus zal zeer zeker niet de cake zijn die we in de beginnerspost zien.
En tog houd ik het erop dat het filmpje in de beginnerspost
De Airforce one is.

330 euro ongeveer omgerekend voor de TXB869, voor die prijs!? Mooi ding hoor. 6 minuten plezier, 330 euro lichter. Ben wel benieuwd naar een foto hiervan.

Dat is goedkoper dat je denkt, gemiddeld zijn wij met onze 25 euro cakes 25 seconden zoet, met dit blok ben je 360 seconden zoet dus omgerekend 360 euro.
Vrijwel hetzelfde als wat we al hebben.:D maar ik lees al bedragen van 600 euro waar ze voor verhandeld worden, lijkt me iets te veel van het goede.

Back
Bovenaan