Dit noem ik nog eens een mooi doosje voor oud en nieuw

Giron

VWC lid
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Groetjes en genieten zou ik zeggen.
Volgens mij is het Arka of Triplex.
Iemand een idee ???

Giron

Het is de Triplex TXB870.
red coconut, red tail to sea blue and red dahlia, silver tail to white strobe, blue star, red tail to red & green dahlia w/crackling flower, blue tail to golden willow w/white strobe, brocade crown king w/green strobe, crackling tail to silver timed rain, golden willow w/white strobe, silver tail to silver strobe willow, red tail to red coconut with white strobe, red tail to crackling flower, brocade crown to blue, ti-flower willow, red tail to red dahlia w/white strobe, brocade ncrown w/blue star, silver spinner to ti-silver chrys.300sec.

Prijs volgt nog.
Groetjes Stef

Laatst bewerkt:
Wow, wat een doos zeg!
Hoeveel moet dat zoal kosten dan? Als iemand weet welke het is?
Als je dit voor onder de 200 kan krijgen.... :D
Illegaal/prof vuurwerk zeker, want die knallen klinken op het filmpje dik harder dan de SS :P

Wow, wat een doos zeg!
Hoeveel moet dat zoal kosten dan? Als iemand weet welke het is?
Als je dit voor onder de 200 kan krijgen.... :D
Illegaal/prof vuurwerk zeker, want die knallen klinken op het filmpje dik harder dan de SS :P

ik zit ff met iemand in de chat en volgens hem is het een blok van Lidu.
we zullen verder zoeken.

Dat is inderdaad een mooi stukje vuurwerk. Lekker mixed effecten met goede tempo afwisselingen. Zal voor het wel spektakel zorgen live

Damnn!! Egt super vet! in het begin gaat hij nog wat rustig maar steeds mooier en feller. Diegene die hem gepost heeft weet toch wel van wie die is en waar die gekocht is ofniet? Hoeveel shots ??

Een van de beste blokken die ik gezien heb, wat een tempo, wat een effecten en wat een tijdsduur! :)

Maar dan hebben we het dus over Lidu spektakelvuurwerk. Is dat van engelse komaf dan? Maar ik geloof dat je ook profblokken hebt van Broekhof en alle andere importeurs alleen zijn die niet makkelijk te krijgen of heb ik het fout?

volgens mij een 90 kilo 600 shots triplex maar idd super blokje maar denk dat je schrikt van de prijs als je zoiets kunt kopen

Ik weet wel dat ik voor die cake de helft mijn budget 10/11 zou neerleggen. Heb je 1 blok maar daar kan niet veel tegen op...

Laatst bewerkt:
Hier zou ik zoals wel meerdere denken wel mn hele budget voor uit willen geven, je heb 6 minuten spektakel en reken maar dat de hele buurt staat te kijken !:shocked:

God non de ju wat ging dat ding hard zeg op het filmpje !

pff hier kan een 150 shots bonbridge blokje niet tegen op. wat een bak met geweld en wat een geweldige variatie. hier leg ik zeker wel 4 a 500 voor neer:)!

Aan zo'n bedrag moet je ook zeker wel gaan denken... Wat een bruut ding zeg... Ik zou best één jaar het consumentenspul willen vergeten om m'n budget hier in te stoppen.

Je zou bijna denken dat er 2x sprake is van vonkoverslag, maar volgens mij hoort het echt zo te gaan... Ongelooflijk.

Back
Bovenaan