Disturbed

Hier ook! Na alle positieve reacties kan ik niet wachten om er 1 aan te steken. Nu maar hopen op een heldere en windstille avond/nacht. 😄

Goedemorgen, is er een overzichtje welke cake welk effect ongeveer heeft? En hoe de letters bij de namen corresponderen? Aan de hand van de video's heb ik deze informatie:

AChaosWitte Palm rode tips en groene blink, donkere palm met blink rood en blauw, afwisselend openingsmine met crackling aan einde ook crackling.
BMayhemBlink met kleurtjes, eind shot crackling
CPrismaBrocade met blink
DRavenCrackling tail, crackling, brocade / willow wave?
ESphynxCrackling
FTroubledSpinner met time rain

Laatst bewerkt:
Goedemorgen, is er een overzichtje welke cake welk effect ongeveer heeft? En hoe de letters bij de namen corresponderen? Aan de hand van de video's heb ik deze informatie:

AChaosWitte Palm rode tips en groene blink, donkere palm met blink rood en blauw, afwisselend openingsmine met crackling aan einde ook crackling.
BMayhemBlink met kleurtjes, eind shot crackling
CPrismaBrocade met blink
DRavenCrackling tail, crackling, brocade / willow wave?
ESphynxCrackling
FTroubledSpinner met time rain
Tabel geupdate nav laatste video, cake C kon ik nu bepalen door wat er over bleef.
Effecten zijn dus zoals ik ze zelf beschrijf en kunnen best anders zijn dan bedoeld door de importeur, maar zo komen ze voor mij over op de video's.

Ik heb dit soort sets (deze, brassilian box) meestal gebruikt om op te vullen tussen de compounds, dus compound schieten, dan 1 of 2 losse cakes en dan weer een compound. Het ligt er een beetje aan hoe veel andere cakes je hebt, zijn dit je enige zou ik hem niet opofferen om door te lonten. Maar heb je (bijna) geen compounds en veel losse cakes dan kan het wel natuurlijk, al maakt de vorm dat wel wat lastiger.

Helaas geen disturbed dit jaar. In februari besteld met het idee dat ie in de bunker lag. Helaas net pas bij afhalen gehoord dat ie er niet was. De vervanger was zoals bekend nog niet binnen.

Jammer, keek er wel naar uit.

Zojuist het setje opgehaald maar het lijkt me sterk dat deze echt uit 2021 komt?

IMG_1547.jpeg

Wanneer wel het geval, echt de jackpot

Wat een toppers waren dit stuk voor stuk! Een voelbare burst en geweldige spreiding.. 1 bij de reserve lont moeten aansteken maar absoluut voor herhaling vatbaar. Komende jaarwisseling alleen maar Wolff en Riakeo. Wat een top importeurs zijn dit!

Back
Bovenaan