Mustang68
VWC lid
Bij een zaak in surhuisterveen 22,50 per stuk. 6 stuks voor 130 euroserieus goede cakes maar ook serieus duur200 is voor mij een no-go, voor +-130 komen ze erin maar op die prijs kan ik laaaaaaaaaaaaaaaaaang wachten denk ik...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bij een zaak in surhuisterveen 22,50 per stuk. 6 stuks voor 130 euroserieus goede cakes maar ook serieus duur200 is voor mij een no-go, voor +-130 komen ze erin maar op die prijs kan ik laaaaaaaaaaaaaaaaaang wachten denk ik...
Haha ik ben niet de enige, ik kon bij sommige (2 of 3 cakes) letterlijk GEEN verschil merken tussen de 2inch big chill single shot die ik een paar uur ervoor had afgestoken en deze.Dit was echt de topper van de avond, wat een knallen en wat een burst! Leek wel 2" die dreunen die er van af kwamen. Deze komt er volgend jaar weer 100%!
Dank, nu weet ik ook welke cake het uit dit assortiment is. Ik had het Disturbed assortiment met daarnaast een extra Sphinx die ik als vervanging voor de nog niet geleverde Blade Runner had. Deze cake heb ik nog liggen en weet nu dus wat ik er van kan verwachten. Tijdens de chaos van het afsteken niet op gelet welke specifieke cakes van dit assortiment het waren.Hier de Sphinx uit dit top assortiment!
Giga boeketten en echt harde burst. Als ik hem opnieuw zou schieten zou ik hem denk ik wel per 2 doen ietsje uit elkaar, dan heb je echt een 2 inch spreiding. Reacties in het filmpje spreken voorzichh
Zijn echt top cakes!
Ben benieuwd dan!