Disturbed

Robin30

VWC lid
Artikelnummer: 1474
Artikelnaam: Disturbed Assortiment Pakket
Bruto Kruitgewicht: --
Netto Kruitgewicht: 2508 gram
Aantal Schoten: 114 shots
Effectomschrijving: Een collectie 19 shots cakes, allen met bijzonder grote effecten!
Tube diameter: 30mm
Kartoninhoud: 6 x 19 shots
Tijdsduur: 150 seconden
Stijghoogte: --
Adviesprijs: € 199,95

1474-Disturbed.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Eindelijk weer een nieuwe 30mm 19-schots set! Goed kruitgewicht ook. Maar eens kijken of deze ergens in een freakactie komt.

30mm, 2508 gram. Adviesverkoopprijs 199,95 euro.

Wolff komt ook met 3 stuks 37 shots hexagon cakes, 25mm, 1249 gram. Adviesverkoop 159,95.

Labels zien er in ieder geval goed uit , erg benieuwd naar deze set .

Hopelijk ook hier in de buurt te krijgen voor een goede prijs

Prachtige cakes en bijzondere effecten. Vind de 4e persoonlijk het mooist. Leuk dat er weer een nieuwe 19sh op de markt is. Één puntje van kritiek: niet elke finale hoeft te kraken.

Mooie cakes ! Vindt persoonlijk de 2e het mooist. Ook fijn dat de finales van het uitlopend BAXXL toch een goede bestemming hebben gevonden ... :p

Afwisseling in effecten is wat mij betreft helemaal OK. Ben benieuwd naar de straatfilmpjes. Want door de krekels (en het tempo) vraag ik mij af of deze set ook zo in de straat komt. Komt op de lijst voor 23/24.

Afwisseling in effecten is wat mij betreft helemaal OK. Ben benieuwd naar de straatfilmpjes. Want door de krekels (en het tempo) vraag ik mij af of deze set ook zo in de straat komt. Komt op de lijst voor 23/24.

Wat is er ongeloofwaardig aan het tempo als ik vragen mag?

Boeketten vallen niet tegen, volle crackling wolken ook, maar komt wel een beetje eentonig over vind ikzelf.

Komt dat niet ook omdat ie per drie staat?
Ik ben het er wel mee eens.

Mooie boeketten, goede spreiding, labels zien er mooi uit.
Voor de purist is iedere cake wel uniek qua effecten maar over het geheel lijkt het wat eentonig achter elkaar.
Desalmiettemin denk ik dat 1 set per 2 potten geschoten een prima 0.00 uur moment is.

Shot voor shot voor shot, prima effecten hoor, veel teveel Crackling natuurlijk, maar voor €200 krijg je de consument er tenminste wel tevreden mee. Ik heb er nog geen 150 voor over, erg eentonig allemaal. Doet me bedenken dat al die Wolff-omlabelingen bij Loots ook zo eentonig shot voor shot zelfde visco-tempo schieten, Wolff dingetje?

Back
Bovenaan