Dirk maas en zijn grote chaos!!!!! 2015/2016 12 inch etc!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat je moet beperken tot vuurwerk wat is toegestaan voor de nederlandse consument.
Dus ook geen discussies meer over Cobra's of knallers uit België.
Gewoon de problemen benoemen van overlast en vernieling.

En wat San Quinton ook al aankaartte; waar komen deze shells vandaan, hoe zit het met transport en opslag?

Ik snap dat alles een kwestie is van verstand en ergens de ruimte voor hebben.
Maar niet voor niks zijn er diploma's, certificaten en veiligheidsafstanden.
Daar ben ik het dus mee oneens. Als je de opkomstige regelingen betreft vuurwerk zou hebben doorgelezen kan je opmaken dat de Belgische en Nederlandse praktisch op 1 lijn komen te liggen naar de verwachtingen.
De hypocrisie die ook rondom dit soort discussies ligt wordt ik zelf ook een beetje moe van. Waarom zou er op dit forum wel met lof mogen gepraat worden over dikke flowerbeds (prijzen etc. daargelaten) maar niet over toekomstige 0.5 grams knallers? Ik zelf zou het erg jammer vinden als dit forum zou overstappen op Nederlands consumenten vuurwerk alleen. Het forum zal er dan qua populariteit niet op vooruit gaan. En dat zou ik doodzonde vinden aangezien ik dit forum de beste in zijn soort vindt.

Daar ben ik het dus mee oneens. Als je de opkomstige regelingen betreft vuurwerk zou hebben doorgelezen kan je opmaken dat de Belgische en Nederlandse praktisch op 1 lijn komen te liggen naar de verwachtingen.
De hypocrisie die ook rondom dit soort discussies ligt wordt ik zelf ook een beetje moe van. Waarom zou er op dit forum wel met lof mogen gepraat worden over dikke flowerbeds (prijzen etc. daargelaten) maar niet over toekomstige 0.5 grams knallers? Ik zelf zou het erg jammer vinden als dit forum zou overstappen op Nederlands consumenten vuurwerk alleen. Het forum zal er dan qua populariteit niet op vooruit gaan. En dat zou ik doodzonde vinden aangezien ik dit forum de beste in zijn soort vindt.

We gaan best offtopic in deze discussie, misschien kan er een nieuw topic gemaakt worden?
Elke lidstaat mag aanvullende eisen stellen of besluiten om vuurwerk niet toe te laten.
Ik verwacht dat Nederland niet al het Europese CE gaat toelaten.
Momenteel zijn ze in gesprek met Italië en Polen om knallers tegen te gaan.
In België zal er vanaf volgend jaar een hoop minder verkrijgbaar zijn.
Daar gaat een hoop knalvuurwerk op de schop ivm vernieuwde wetgeving.

We gaan best offtopic in deze discussie, misschien kan er een nieuw topic gemaakt worden?
Elke lidstaat mag aanvullende eisen stellen of besluiten om vuurwerk niet toe te laten.
Ik verwacht dat Nederland niet al het Europese CE gaat toelaten.
Momenteel zijn ze in gesprek met Italië en Polen om knallers tegen te gaan.
In België zal er vanaf volgend jaar een hoop minder verkrijgbaar zijn.
Daar gaat een hoop knalvuurwerk op de schop ivm vernieuwde wetgeving.

Een nieuw topic zou handig zijn. We gaan het allemaal wel zien in 2017.

klaar ermee aangezien er niet on-topic gepraat kan worden....
zoals gezegd, nemen we dit zeker mee op de jaarlijkse crewmeeting waarin we gaan bepalen hoe het komende jaar eruit zal komen te zien en of er zaken aan de regels moeten worden aangepast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan