Different Direction *Nieuw 2025*

Stuifie

VWC lid
Artikelnummer: C103
Artikelnaam: Different Direction
Bruto Gewicht: Info volgt
Netto Kruitgewicht: 1300 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Info volgt
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: Info volgt
Tijdsduur: 55 seconden
Stijghoogte: 40 meter
Adviesprijs: €149,95 ??

c103_differentdirection.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik hoop dat de naam niet letterlijk genomen moet worden, ik vind het altijd wel fijn als de bombettes omhoog gaan :D

Ik ben ook wel benieuwd naar het filmpje, de naam doet vermoeden dat het effecten bevat die niet zo standaard zijn.

Ik hoop dat de naam niet letterlijk genomen moet worden, ik vind het altijd wel fijn als de bombettes omhoog gaan :D

Ik ben ook wel benieuwd naar het filmpje, de naam doet vermoeden dat het effecten bevat die niet zo standaard zijn.
Ik moest meteen aan die idioot denken die een compound richting de hulpverlening schoot... :bonk:

Laatst bewerkt:
Door de naam moest ik inderdaad meteen denken een crossettes. Ben benieuwd dan want ik ben er gek op.

Video graag, als dit crosettes zijn met mooie felle kleuren dan is de kans groot dat ie er gaat komen

Best kans dat het swimming stars zijn, zoals je laatste tijd meer in nieuwe items terugziet. Volgens mij productiehype 2024/25 tegenover de rode ghost/plum van afgelopen jaren. Ik hoop een beetje de nieuwe Desert At Night (gemis) met ook wat veelkleurige (jelly)fish erbij :)

Ach.. uiteindelijk is het ILT ook aanwezig bij de demo's etc.. doen zelf nog producten testen. Als het niet goed is, is het niet goed.. kunnen wij weinig aan veranderen. Stel hij komt tot de grond dan kunnen we stil zijn hier, hoog springen en/of laag springen maar uiteindelijk weten we allemaal wat er dan gebeurd. Ik geloof niet in die theorie dat ze hun keuringen laten beïnvloeden door een stel verslaafde hobbyisten op een forum. Zo wel? dan kunnen we net zo goed stoppen toch?

Back
Bovenaan