Dierenbeul bindt vuurwerk aan achterste van kat

Dinkydau

VWC lid
In Engeland is een kat op gruwelijke wijze omgebracht. Een dierenbeul had een vuurwerkpijl aan het achterste van het dier gebonden en het zaakje laten ontploffen. De politie stelt een onderzoek in.

Een vrouw en haar dochtertje uit Wellingborough vonden zaterdag de restanten van de kat. Zij belden de politie. "Dit is een vreselijke gruweldaad", aldus politiecommissaris Mark Jones. "Wij stellen alles in het werk om deze geweldenaar op te sporen".

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/...ul-bindt-vuurwerk-aan-achterste-van-kat.dhtml

Hier heb ik geen woorden voor, is die gast nu helemaal gek geworden ? Ik hoop van harte dat ze deze beul op kunnen sporen en hem echt zwaar straffen.

zet deze dierenbeul maar even een kwartierte met mij in de boksring dan piept hij wel anders.
vies misbaksel!!

Wat een zieke geesten lopen er toch rond op deze wereld, hoop dat deze sadist te pakken krijgen
eb een paar jaar mag branden, of anders lekker een zink 901 in zijn achterste proppen.
Bah!

een flinke pijl in zijn achterste is wel een toepasselijke straf.
Niet zozeer een lawine pijl, maar eentje met een flinke brandende staart. een paar week niet kunnen zitten en een flinke geldboete. Wat heb ik een hekel aan dit soort mensen. Daarbij komt dat er vaak ook wel een steekje los kan zitten bij dierenmishandelaars. Vandaar ook nog maar eens een onderzoekje naar psyche van zo iemand.

greetzzz

Hoge straffen hoef je niet te verwachten aangezien dierenmishandeling voor de wet bestraft word als zijnde de vernieling van een ding of goed.

Ik zal hier maar niet neerzetten wat er met zulke figuren er moeten gebeuren.:mad:
Dan denk ik dat ik volgend jaar pas weer op vwc kan komen.:rolleyes:

Hallo mensen. Ik zie dat er weer een boel fatsoenlijke mensen aan het reageren zijn in dit draadje. Het feit dat deze kerel zulke gruwelijke daden begaat betekend niet dat we deze man dood moeten maken. Gewoon een goeie fijne harde straf in de cel.

Hallo mensen. Ik zie dat er weer een boel fatsoenlijke mensen aan het reageren zijn in dit draadje. Het feit dat deze kerel zulke gruwelijke daden begaat betekend niet dat we deze man dood moeten maken. Gewoon een goeie fijne harde straf in de cel.

Voel eens aan je voorhoofd kerol.:shocked:
De gemiddelde boef heeft het beter in een gevangenis dan een bejaarde in een bejaardetehuis.
Zo erg is een celstraf niet tegenwoordig.:frusty:

Bovendien zal je zulke zieke en achterlijke mensen nooit kunnen behandelen zo gestoord zijn ze.Om ze jarenlang in een cel op te sluiten kost de samenleving een heleboel geld wat eigenlijk ergens anders beter aan besteed kan worden.

Niet te soft aanpakken dit soort type,s. Zet gewoon een opgefokte tijger in z,n huis,neemt het ras katachtige mooi wraak! Of gewoon inderdaad een groot kaliber pijl,ergens in,:devil:

Voel eens aan je voorhoofd kerol.:shocked:
De gemiddelde boef heeft het beter in een gevangenis dan een bejaarde in een bejaardetehuis.
Zo erg is een celstraf niet tegenwoordig.:frusty:

Bovendien zal je zulke zieke en achterlijke mensen nooit kunnen behandelen zo gestoord zijn ze.Om ze jarenlang in een cel op te sluiten kost de samenleving een heleboel geld wat eigenlijk ergens anders beter aan besteed kan worden.

Zal je nog vies tegenvallen, geloof me.
Verder kun je nooit oordelen over iemand aan de hand van wat zinnetjes in een nieuwsbericht.
Van mij mag degene ook wel wat klappen incasseren, maar dat staat dan weer niet netjes tegen pedo's en dergelijken die nog veel erger verdienen.
Kortom, overtrokken reacties hier. Celstrafje van een week of 2 is op zijn plaats, maar zal wel een taakstrafje worden denk ik.

Vuurwerk liefhebber (3xH) bind vuurwerk aan achterste dierenbeul!

In Holland is een dierenbeul op gruwelijke wijze omgebracht. Een dieren vriend en tevens vuurwerkliefhebber had een vuurwerkpijl aan het achterste van de beul gebonden en het zaakje laten ontploffen.
De politie stelt GEEN onderzoek in "aan gezien het een terechte vraak actie bleek te zijn",al dus woordvoerder van de Nederlandsche Justitie".

De moeder en vader uit engeland vonden zaterdag de restanten van de dierenbeul in zijn slaap kamer.. Zij belden de politie. "Dit is een prima daad", aldus politiecommissaris Mark Jones. "Wij stellen alles in het werk om deze geweldenaar te belonen".
Want boontje komt om zijn loontje!!

@Hamtaro88: Ik begrijp je woede, hoor. Ik word alleen een beetje moe van mensen die bijvoorbeeld dierenbeulen erg vinden, maar vervolgens wel zeggen: Laten we hem dood maken! Beetje gek vind je niet? Zo'n vent verdient straf, dat zeker. Maar die reacties altijd van de 'fatsoensmensen' kan ik me dan wel eens aan ergeren.

Het is natuurlijk te gek voor woorden wat die man heeft gedaan laat ik daarmee beginnen.

Niet dat ik ooit zoiets zou doen maar ik heb hier ook een kat in de buurt wonen geen idee van wie die is want ik zie hem bijna nooit en die schijt echt mn hele voor, achter en moestuin vol dat is niet te geloven en ook nog eens gevaarlijk voor mn zwangere vrouw toen ivm kattenziekte Toxoplasmose kon ze dus niet in de tuin werken en groenten uit mn moestuintje was ook niet aan te raden. Straks speelt mijn kind ook in de tuin tussen die stront en dat gaat er bij mij echt niet meer in.

Het probleem is dus dat ik dat beest niet kan betrappen want krijgt ie eerst een emmer koud water over zich heen en als dat niet help ga ik drastischere maatregelen nemen..... Ik gun iedereen een huisdier en ben zelf ook een dierenliefhebber maar hou je beest in de gaten....

en primitieve opmerkingen over dat die man iets aangedaan moet worden, ben je inderdaad zelf geen haar beter.

Back
Bovenaan