Dierenbeul bindt vuurwerk aan achterste van kat

Mensen zijn ook dieren,in mijn ogen. Kan je het niet mee eens zijn,prima! Dus ja,we denken en praten wel en alles,hun vast ook op hun manier,:) En iemand die zoiets doet,is gewoon een beest/monster.

Kijk dit is ongelofelijk triest. Ik keur dit niet goed , niemand hoop ik.
Maar hier posten dat een man dood moet , terwijl je wel elke dag vlees eet?
De bio industrie, dat is ook zware dierenmishandeling !!!!

Ik ben vegetarier,al 26 jaar lang,:D Maar op zulke momenten,vloept er wel is wat uit,qua woede! Wat ik dan echt denk,:)

Het is natuurlijk te gek voor woorden wat die man heeft gedaan laat ik daarmee beginnen.

Niet dat ik ooit zoiets zou doen maar ik heb hier ook een kat in de buurt wonen geen idee van wie die is want ik zie hem bijna nooit en die schijt echt mn hele voor, achter en moestuin vol dat is niet te geloven en ook nog eens gevaarlijk voor mn zwangere vrouw toen ivm kattenziekte Toxoplasmose kon ze dus niet in de tuin werken en groenten uit mn moestuintje was ook niet aan te raden. Straks speelt mijn kind ook in de tuin tussen die stront en dat gaat er bij mij echt niet meer in.

Het probleem is dus dat ik dat beest niet kan betrappen want krijgt ie eerst een emmer koud water over zich heen en als dat niet help ga ik drastischere maatregelen nemen..... Ik gun iedereen een huisdier en ben zelf ook een dierenliefhebber maar hou je beest in de gaten....

en primitieve opmerkingen over dat die man iets aangedaan moet worden, ben je inderdaad zelf geen haar beter.

Heb nog wel een tip.Span gewoon wat draden rondom je tuin met een lichte spanning er op,dan krijgt de kat wel een stroomstoot maar gaat niet dood of zo.:p

Heb nog wel een tip.Span gewoon wat draden rondom je tuin met een lichte spanning er op,dan krijgt de kat wel een stroomstoot maar gaat niet dood of zo.:p

Haha ja goeie tip maar met een kleintje niet echt een goed idee. Denk dat je wel snel van het probleem af bent. :devil:

Voor mij zijn dieren en mensen ook gewoon gelijk. Een dier heeft ook gewoon gevoel. @ sjoerd wat zijn bij jou dan drastischere maatregelen? Je kan ook de eigenaar van die kat opsporen en aanspreken ipv het diertje aan te pakken.

stroomdraad word vaak gebruikt bij kattenfokerijen om de katten in de tuin te houden. span een paar dunne draadjes bij je schutting of wat dan ook. ze hoeven het maar 1x te voelen om te begrijpen dat ze dat niet nog een keer willen. je kan zo katten dus perfect uit je tuin houden.

en verder wat betreft de man uit engeland... wat begint met dieren eindigt vaak niet meer met dieren..

stroomdraad word vaak gebruikt bij kattenfokerijen om de katten in de tuin te houden. span een paar dunne draadjes bij je schutting of wat dan ook. ze hoeven het maar 1x te voelen om te begrijpen dat ze dat niet nog een keer willen. je kan zo katten dus perfect uit je tuin houden.

en verder wat betreft de man uit engeland... wat begint met dieren eindigt vaak niet meer met dieren..

Moet ik toch is achterkomen dat ze mijn kat stroom geven, draai ik die stroomdraad bij desbetreffende persoon persoonlijk om zijn nek. Er zijn zat andere methode die stukken diervriendelijker zijn om katten uit je tuin te houden.

bijvoorbeeld weg kat stokjes, kosten bij de dierenwinkel 5 euro, je zet zo'n stokje in je tuin en de katten blijven weg door de geur.
Als je last heb van een kat, houd de kat dan in de gaten, en ga bij de eigenaar aan de deur,en weet je niet van wie de kat is, vraag het even rond in de buurt. ipv met belachelijke methodes als emmers water en stroomdraden te komen.
Tijd terug nog hebben ze de kat van mijn neef vergiftigd, voor sommige mensen is een dier totaal niet in tel. En dan zeg ik op mijn beurt, met gelijke munt terugbetalen, geef ze maar een berg rattengif, komen ze er achter hoe het voelt om vergiftigd te worden....

Moet ik toch is achterkomen dat ze mijn kat stroom geven, draai ik die stroomdraad bij desbetreffende persoon persoonlijk om zijn nek. Er zijn zat andere methode die stukken diervriendelijker zijn om katten uit je tuin te houden.

bijvoorbeeld weg kat stokjes, kosten bij de dierenwinkel 5 euro, je zet zo'n stokje in je tuin en de katten blijven weg door de geur.
Als je last heb van een kat, houd de kat dan in de gaten, en ga bij de eigenaar aan de deur,en weet je niet van wie de kat is, vraag het even rond in de buurt. ipv met belachelijke methodes als emmers water en stroomdraden te komen.
Tijd terug nog hebben ze de kat van mijn neef vergiftigd, voor sommige mensen is een dier totaal niet in tel. En dan zeg ik op mijn beurt, met gelijke munt terugbetalen, geef ze maar een berg rattengif, komen ze er achter hoe het voelt om vergiftigd te worden....

Die stroomdraden staat een zeer lichte spanning op,dus niet gevaarlijk voor de kat.
Ongeveer het zelfde als van die fop aanstekers waar je dan een schok van krijgt.
Ze schrikken er van,maar houden er geen blijvende schade aan over en weten dus voortaan dat ze daar weg moeten blijven.

Natuurlijk is de eigenaar verantwoordelijk voor zijn beest maar die kan je niet altijd vinden en ja vaak zijn dat van die tokkies die meteen gek worden als je wat zegt daar valt niet normaal mee te communiceren omdat ze het niet willen begrijpen., maarja hun tuin ligt niet vol met schijt dusja. En kwintos zal echt geen 220 bedoelen hoor haha gewoon een schrikdraadje, keertje schrikken kan echt geen kwaad hoor, sterker nog een buurman hier zei zelfs nog lachend als die kat van me inde tuin zit jaag hem maar weg met een emmer water hoor!

mensen en dieren zijn in mijn ogen NIET gelijk ;-), en als iemand daar echt van overtuigd is moet je ook veganistisch leven anders ben je hypocriet want zijn koeien/kippen dan wel minder dan onze huisdieren? Deze dieren met gevoel worden dan toch massaal "vermoord" en vervolgens opgegeten?

Met dieren en mensen niet gelijk bedoel ik natuurlijk niet geen respect te hebben voor dieren, ben al heel mn leven een natuurfreak en heb zelf huisdieren gehad dus dat zit wel goed!

Nuff said

*zucht* er word hier gedaan alsof er 200.000 volt op die draden staat....

gelukkig word het wel normaal gevonden om grote dieren tussen schrikdraad hekken te zetten? het is net wat kwintos zegt, een schokje en meer niet. zelfs een muis krijg je er niet mee omgelegt en een kat hoeft er maar 1x van te schrikken om voor in de toekomst te weten daar niet meer aan te komen

mensen en dieren zijn in mijn ogen NIET gelijk ;-), en als iemand daar echt van overtuigd is moet je ook veganistisch leven anders ben je hypocriet want zijn koeien/kippen dan wel minder dan onze huisdieren? Deze dieren met gevoel worden dan toch massaal "vermoord" en vervolgens opgegeten?

Nuff said

kannibalisme.. oorlelletjes van de buurvrouw halen het net niet bij de hamster van mijn zusje.. ;)

vaak zijn dat van die tokkies die meteen gek worden als je wat zegt daar valt niet normaal mee te communiceren omdat ze het niet willen begrijpen
De kat van mijn tante liep ook altijd op straat voor hij vergiftigd werd... Niemand die ooit bij haar aan de deur is geweest, en ze is toch echt geen tokki. Doordat iedereen zo denkt worden en te laf is om aan de deur gaan worden er zo veel katten vergiftigd

Laatst bewerkt:
[QOUTE]vaak zijn dat van die tokkies die meteen gek worden als je wat zegt daar valt niet normaal mee te communiceren omdat ze het niet willen begrijpen[/QOUTE] De kat van mijn tante liep ook altijd op straat voor hij vergiftigd werd... Niemand die ooit bij haar aan de deur is geweest, en ze is toch echt geen tokki. Doordat iedereen zo denkt worden en te laf is om aan de deur gaan worden er zo veel katten vergiftigd

Niet iedereen denkt zo hoor,maar als ze je hele tuin vol schijten en vervolgens ook nog is je hele vijver met vis leeg halen.Dan vind ik dat je toch wel maatregelen mag gaan nemen en nee geen gif of iets,maar zeker wel iets waar ze van schrikken.

Back
Bovenaan