Dieren 06-12-2008 (demo)

Vorig jaar was hun 1e demo, het liep niet helemaal op rolletjes want het was stormachtig weer met veel regen en harde wind.

het ging wonderbaarlijk genoeg toch door, dit jaar zijn we weer aanwezig en laten we hopen dat dit jaar beter weer is dan vorig jaar.

Ik ben weer terug van Dieren,
het was weer net zoals vorig jaar bommetje vol met mensen (schat weer rond 1000-1500 man) hele terrein was weer tjokkie vol top gewoon :)

en de demo ja wat kan ik zeggen? zaten nieuwe producten tussen gewoon top.

Zoals de Asian Budget line (werd als goed is 1 pot van afgestoken) voor die prijs? kan je hem gewoon niet laten liggen! echt mooie effecten en veel schoten top.

de filmpjes komen van week online :)

Groeten,
Pyromaniac

Dank voor je verslag Michael.
Filmpjes van de week pas online?
Zijn we van jou niet gewend :p
Voorheen was dat altijd dezelfde avond nog. :sad:
Kan je misschien al wel vast een beoordeling geven van alle nieuwe Proline producten?
Thanks
:bye:

Dank voor je verslag Michael.
Filmpjes van de week pas online?
Zijn we van jou niet gewend :p
Voorheen was dat altijd dezelfde avond nog. :sad:
Kan je misschien al wel vast een beoordeling geven van alle nieuwe Proline producten?
Thanks
:bye:

Kan de filmpjes wel gelijk online zetten maar dan weet je niet welke product het is :p was vergeten de schietlijst op te vragen.. dus moet even achteraan gaan zodat ik de juiste product namen kan invoeren :bye:

en de nieuwe proline producten zien er goed uit vooral die full house poker zag er goed uit (effecten) :D

Ik was ook bij de demo aanwezig, en ik moet zeggen dat de yellow cabs tegenviel. Het tempo was te laag en het leek net of de knal minder was dan eerdere jaren.

en inderdaad de de asian budget line potten die werden afgestoken waren goed te noemen, helemaal voor die prijs.

groet syndikaat

Dank je wel Michael voor de film. Top
Ik ga hem vanavond bekijken.
Mijn baas kan het niet zo waarderen dat ik op mijn werk tv kijk haha.
Later........

Mooie film Michael, goede kwaliteit opnieuw
Ik hoop dat het nog gaat lukken met de schietlijst, want het is een beetje moeilijk zoeken naar de nieuwe producten.
Maar vooralsnog dank voor het delen

Mooie film Michael, goede kwaliteit opnieuw
Ik hoop dat het nog gaat lukken met de schietlijst, want het is een beetje moeilijk zoeken naar de nieuwe producten.
Maar vooralsnog dank voor het delen

Ja zou de schietlijst nog per mail ontvangen.. morgen nog maar even bellen ervoor :bye: hoop zo gauw mogelijk de namen van producten toe te kunnen voegen :wink:

Ok, nogmaals dank.
Die schietlijst is best wel belangrijk geworden nu ik toch wel een aantal leuke, nieuwe en verrassende dingen gezien heb.

Heb zojuist schietlijst ontvangen en zal dus dit weekend (waarschijnlijk zondag) de films met de benaming online zetten :)

Back
Bovenaan