Dictator

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 7162
Artikelnaam: Dictator
Bruto Gewicht: 11475 gram
Netto kruitgewicht: 1990 gram
Aantal schoten: 135 schoten
Effectomschrijving: Veel geweld in een echte ammo-crate! Veel verscheidenheid aan effecten in deze unieke houten kist!
Afmeting:
Max. tube diameter: 25 mm
Tijdsduur: 65 sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/5
Adviesprijs: volgt
Voorverkoopprijs: volgt
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

7162-Dictator-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Morgen om 12 uur komt het filmpje online, ben wel benieuwd wat er in dat mooie kistje zit. Zag op fb Zoiezo een waaier cake erin zitten

Komt idd erg goed over zo op het filmpje. Lekker veel variatie ook en schitterende kleuren.

Fun, de Overloaded dus inderdaad na afkeuring weer in aangepaste vorm op de markt gebracht.

Klopt hij is idd jammer genoeg 175 euro waar door deze toch van me lijst afgaat..Hoplijke kom nog ergens tegen voor mooie prijsje dan komt die er zekers in want had vorige jaar ook besteld voor 125 euro toen was helaas afgekeurd..

Hele dikke box dit zeg. Geweldig gebruik van de kleuren, mooi tempo, lekkere box om om 0:00 op te vallen. De houten kist erbij maakt het helemaal af. Wel zeer prijzig inderdaad, maar met een leuke aanbieding de overweging waard!

De overloaded stond afgelopen jaar al op me lijstje helaas werd hij toen afgekeurd, nu werd er aangekondigd dat hij in een wat aangepaste vorm terug kwam dus was erg benieuwd vooral het houtenkistje vind ik erg leuk,maar toen ik deze achterlijke prijs voorbij zag komen, gaat hij bij mij voorlopig van me lijstje af, box is zeker wel goed maar absoluut geen 175 euro waard

Blijft een heel dikke box, ben erg benieuwd wie deze allemaal zouden hebben gehaald mocht het dit jaar kunnen. En haal je m voor de effecten (die w-shapes zijn nog best onderscheidend tov andere boxen), of toch vanwege de dikke kist waar die in zit?
Heb de kist al mogen bewonderen, is een slagje groter dan die van de Artillery. Mooi om vuurwerk-gerelateerde goodies in te bewaren!

Back
Bovenaan