Diamonds in Gold [Uitloop 2019]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: EVO-0006
Artikelnaam: Diamonds in Gold
Bruto Gewicht: 4000 gram
Netto Kruitgewicht: 492,5 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: Golden snaketail to brocade crown with silver glitter or brocade crown with purple stars.
Tijdsduur: 20 sec.
Stijghoogte: 35 meter
Afmetingen: 18 x 18 x 22,5 cm (b x l x h)
Kartoninhoud: 4/1
Richtprijs: € 39,95 (2016)

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

evo-0006-diamonds-in-gold_3d.jpg

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Bij deze willen we jullie bekend maken met het 1e nieuwe product.
In dit product zit ook de nieuwe soort tail.
Dit effect hebben we golden snake tail genoemd door zijn unieke loo a like van slangen beweging in het zand.

Ik ben benieuwd naar jullie mening.

gr
Evolution Fireworks

als deze cake zo presteert in Nederland heb je echt een topper te pakken. Wat gaan die tails prachtig door de lucht zeg. En ik vind de kleureffecten ook gewoon goed. kleurencombi is lekker fris. afhankelijk of de prijs voor mij te doen is, zal ik deze zeker in de gaten houden.
greetzz

Wat een prachtige cake! Mooie tails en mooie heldere kleuren! Ik ben benieuwd naar de prijs! Hij komt sowieso op mijn verlanglijstje!

Mooie kleurencombinatie, tails vind ik een leuke toevoeging samen met de Burst en heldere kleuren. Mooi product Marchell! ☺ ben benieuwd naar de prijs.

Whooh deze was me ontgaan. Maar vind dit zeker er een om in de gaten te houden. Lekker tempo en is niet snel leeg. Lekkere heldere kleuren. Topper!

Ben blij deze en de andere Evo cakes in
Mijn collectie te hebben Marchel:)
Zo komen ze ook veel makkelijker in mijn eigen show terecht :p

Erg leuke tail en de kleuren van de boeketten vind ik er ook erg goed uitzien.
4 stuks in een katon is een mooi aantal en als de prijs goed is komt deze waarschijnlijk wel in mijn collectie. Ga deze cake in ieder geval al noteren om in de gaten te houden.

Ziet er mooi uit deze ook. lijkt wel Qua kleuren wel op die ene royal waaier box van volgend jaar. Maar hoop dat hij op de demo word geschoten van orthen dan kunnen we het zien hoe die echt overkomt. Zou mooi zijn als de hele nieuwe evolution lijn daar de lucht ingaat :)

Ik ben gek op paars en zilver en in deze cake komen ze zeer helder over, ik ben benieuwd of hij ook in Nederland zo overkomt en ook ben ik zeer benieuwd naar de prijs van deze cake, een euro per schot cake lijkt me wel weer eens vet om te zien, maar dat is helaas nauwelijks meer van deze tijd maar 29,95 zou ook een mooie prijs zijn :)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan