Diamond Screamer

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
DC037.jpg

Artikelnummer: DC037
Artikelnaam: Diamond Screamer
Effectomschrijving: Fontein met zilverkleuring bloem effect afsluitend met keiharde fluit.
Richtprijs: €13,50
Film: Diamond-Collection.eu
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is toch wel hét product van Diamond naar mijn mening. Deze fontein met die absurd schelle fluitsessie aan het einde is gewoon bizar goed, de fluit gaat door merg en been en de mensen houden de handen op de oren, waanzinnig! :D

Afgelopen jaar had ik er 1 in mijn collectie, deze viel tegen, de fluit liep niet mooi op, het kwam niet tot een ultiem hoogtepunt zoals de 2 het jaar ervoor en diegene het jaar dáárvoor wel bereikten. Ik hoop dat dit een productiefoutje was en dat ze dit jaar weer op en top zijn.
Ben benieuwd naar andere reacties, velen ervaren ze al meerdere jaren, misschien dat hen het afgelopen jaar ook iets dergelijks is opgevallen.

Voor de fontein hoef je het niet te doen, die fluit is wat hem zo waanzinnig maakt. Ik ben van mening dat iedere vuurwerkfreak deze in zijn/haar colllectie moet hebben mits het budget er naar reikt. Hij is wat prijzig misschien, maar ik kan hem zelf niet meer missen.

Ik heb dezelfde ervaring als jou Mattenfreak het afgelopen jaar.
Het was niet de Diamond screamer zoals ik gewend was.
Of ze nu een fout hebben gemaakt bij de productie weet ik niet.
Ik hoop dat het eenmalig is, anders verdwijnt hij voorgoed van mijn lijst.
De enige manier om hierachter te komen denk ik is om Schuurmans te bellen.

:bye:

Het is een leuke combinatie van fontein en fluit, maar de prijs is hetgeen waarvoor ik 'm laat liggen.
Lesli verkocht vorig jaar Piccolo's die 6 sec. een veel harde en intensere fluit produceerden (€0,50, p.s.).
Als je hiervan een paar doorlont met de Desperado (Next-Generation € 2,95) voorop, heb je exact hetzelfde
effect voor minder geld én hardere fluit :)

Vorig jaar werd deze door zeer veel mensen gepromoot,heb m daarom toen ook aangeschafd.
Vond hem zeer tegenvallen!! Hoop dan ook dat die dit jaar beter is anders koop ik hem nooit meer.
Laten we op het goeie hopen.

Deze is helaas uit het assortiment van Diamond gehaald volgens de folders die ik heb en heb gezien.

weet je zeker dat alle producten van diamond in die folder staan , want het lijkt me sterk dat ze zo 'n goed verkopent product uit het assortiment halen

Deze is helaas uit het assortiment van Diamond gehaald volgens de folders die ik heb en heb gezien.

Wat!? Nouja daar snap ik nou niets van. Dat is ongeveer hetzelfde als Marco Van Basten buiten de basis zetten toen hij nog in zijn topjaren was.:bonk:
Je kocht in bij Diamond Collection voor 2 speciale cakes; Colorfull Willow (Die zelfs niet als je de 22.50 niet wilde betalen) en Diamond Screamer. Een unieke fontein met een verschrikkelijk harde fluit.
Beroemd en berucht, en nu uit het assortiment gehaald.
Vraag me af wat er nou de rede voor was?

Dat is helemaal zo Invader. Het lijkt erop dat Schuurmans nog geen eens voor de top werkt.

Maar ik had het nog even nagevraagd.

De Diamond Screemer word niet meer officieel verkocht. Maar er zullen ongetwijveld nog een aantal winkels zijn die deze als overschot van vorig jaar nog in de bunker hebben liggen en daardoor zal deze nog in de verkoop kunnen gaan alleen is deze niet te vinden in de folders.

Dat is helemaal zo Invader. Het lijkt erop dat Schuurmans nog geen eens voor de top werkt.

Maar ik had het nog even nagevraagd.

De Diamond Screemer word niet meer officieel verkocht. Maar er zullen ongetwijveld nog een aantal winkels zijn die deze als overschot van vorig jaar nog in de bunker hebben liggen en daardoor zal deze nog in de verkoop kunnen gaan alleen is deze niet te vinden in de folders.

Ja, daar kun je altijd van uitgaan he. Zo is dat meestal met potjes die uit de collectie gaan, bijvoorbeeld de Coco Magnolia.
Misschien zijn er ook nog enkele dealers die deze cake wel nog verkopen, laten we het hopen.
Maar het blijft onverklaarbaar waarom de pot er uit is gegaan.

Tot mijn grote verbazing en blijdschap kreeg ik morgen van Hans Terpstra te horen dat dit artikel nooit uit het assortiment is geweest en ook dit jaar gewoon verkocht zal worden. :bonk: Hij is alleen niet overal verkrijgbaar. :wink:

Goed nieuws in ieder geval, heb hem dan ook direct weer teruggezet tussen de andere producten. :D

Tot mijn grote verbazing en blijdschap kreeg ik morgen van Hans Terpstra te horen dat dit artikel nooit uit het assortiment is geweest en ook dit jaar gewoon verkocht zal worden. :bonk: Hij is alleen niet overal verkrijgbaar. :wink:

Goed nieuws in ieder geval, heb hem dan ook direct weer teruggezet tussen de andere producten. :D

amen :D , kopen kopen kopen man !!! .

Dit jaar ook een keer gehad, echt een prachtige fontijn, heb nog nooit zo irritant geluid, maar dat maakt hem juist zo leuk.

Back
Bovenaan