Diamond Screamer

Starburst

VWC lid
Artikelnummer: DC037
Artikelnaam: Diamond Screamer
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: Fontein met zilverkleurig bloem effect afsluitend met keiharde fluiters
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €17,50

Met dank aan Schuurmans Vuurwerk

Daar is ie weer! Hopelijk net zo goed of misschien zelfs nog wel beter dan "vroeger"! Kijk er al naar uit, deze komt er sowieso! :D

Kun je wat meer duidelijkheid geven Mike? :p
Is dit een heruitgave van een eerder op de markt geweest product?

Vroeger had Schuurmans deze ook ja. Door onstabiliteit is deze van de markt geweest...maar wat een heerlijke fluit hadden deze! Hopelijk nu precies weer! :D

Wat was dit vroeger een topper! Ik denk dat ik deze vanaf jongs afaan heb gehad in mijn collectie. De fluit bleef gewoon doorgaan en doorgaan, heerlijk! Mocht ik deze kunnen aanschaffen dan komt deze er weer!

Wie heeft hem nog meer getest? Hier stond ie ook in de straat, mijn verwachting was echt heel hoog, want de oude versie vond ik geweldig en zo zou hij weer zijn...
En jawel!!! Het is hem hoor, een fluit zo hard dat ie direct vervormd in je oren en de reacties erop waren ook geweldig! Ben hier heel blij mee en volgend jaar dus gewoon inslaan die dingen, dat is zeker! :D:p

juist, ik had hem een keer meegenomen, puur om te kijken of ie echt weer als vanouds was....en dat was ie zeker! Pijn in de oren!

Volgend jaar een keer of vier! :D

Lijkt erg op Kippenvel van Lesli maar dan andersom qua volgorde. Die is dan wel €5 goedkoper; dit is érg duur voor een fontein met fluit, ook al is die hard.

Wat een heerlijke fluit!!
Mijn buurman stond met zijn kinderen te kijken en die wisten niet wat ze hoorde, haha.

Het enige minpuntje is dat ik hem een klein beetje aan de dure kant vindt.

Deze fluit is echt geniaal! Deze komt er zeker in ongeacht de prijs.. nog nooit een fluit gehoord die zo'n pijn aan je oren doet ;)

Hij was weer top dit jaar. Ondanks dat er eentje doorschoot en maar een hele korte maar wel hele harde schelle fluit veroorzaakte, waren de andere 3 die ik had prima en zorgden voor heerlijke kriebeling van de trommelvliezen. Blijven echt leuke dingen.

Dit jaar voor het eerst gehad, maar dit ding is echt geweldig.
Die fluit is echt abnormaal hard, daar sta je liever niet bij op een paar meter afstand.
Deze komt er dit jaar zeer zeker weer in.
Prijs is mischien wat hoog, maar je haalt hier echt iets unieks mee in huis.

Dit jaar voor het eerst gehad, maar dit ding is echt geweldig.
Die fluit is echt abnormaal hard, daar sta je liever niet bij op een paar meter afstand.
Deze komt er dit jaar zeer zeker weer in.
Prijs is mischien wat hoog, maar je haalt hier echt iets unieks mee in huis.
Deze had ik vroeger ook altijd. De fluit vervormde inderdaad in je oren zo hard

Back
Bovenaan