Devil's Dynamite

Gave opening, gaaf einde maar het middenstuk van de box bevat voor mij té veel klein kaliber schoten om daadwerkelijk over te gaan tot koop. Zeker in combinatie met de forse prijs. Jammer, want de opening van de box verdiend beter!

Gave opening. Verraste op de demo echt. Laat staan hoe de “gewone” klant hier tegenaan kijkt in zijn straatje. Slot met een soort Transbomber all in one effect is ook top. Inderdaad tussendoor ook wat kleinere kalibers, maar dat vonden we wel een leuk zijeffect hebben.... de opvolgende grote kalibers leken daardoor nog groter. Met het goed in salvo’s schieten van de kleinere kalibers vonden wij het dus wel een aparte en leuke combi. Weer eens wat anders.

Zeker niet slecht maar ook niet heel geweldig .in deze prijs categorie heb je natuurlijk veel keus dan zou ik zelf eerder gaan voor minder shots en groter kaliber

blijft een unieke box zo hoor. De Nederlandse Tears of Smiles, maar dan met 20-25 en 30mm tubes. Fors aan de adviesprijs, in de freak zeker niet gek. De grote diversiteit, maar liefst 259 shots (hoe iconisch :wink: ), je haalt een complete show in huis! Benieuwd hoe de salutes het in de productie versie doen, en of we die prachtige scala-effecten uit de finale in een losse cake/box kunnen terugverwachten (of komen deze overeen met de neon maroon?)

Ik heb deze box nu in twee versies op youtube voorbij zien komen, een waarbij er een serie boeketten in het eerste deel van de box is te zien, en een met een soort glitter tail effect in de plaats van de boeketten die we op de demo zagen. Ook sluit deze versie af met salutes. Welke is nu de productieversie?

de uitwerking van de 20/25mm zijn wel een groot contrast ten opzichte van de 30mm. Jammer want de 30mm worden in lekker tempo geschoten en eigenlijk ben je steeds aan het wachten op de volgende serie van 30mm en persoonlijk wil ik snel door de 20/25 mm heen. Het begin is leuk, maar niet wat je verwacht in een bak van deze prijs

Ik heb deze kunnen filmen afgelopen jaarwisseling :)
Een buurtbewoner iets verderop bracht 'm opeens naar buiten. Ik kende deze box niet echt, dus het was voor mij een verrassing wat er precies uit zou komen. De opening was leuk, origineel met die tails. De rest van de box vind ik redelijk rommelig en het kleine kaliber doet echt afbreuk aan de box in zijn totaliteit. Enorme 30 mm boeketten waar je warm van wordt, worden opeens opgevolgd door kleine 22/25 mm boeketjes. Een schril contrast. Als je hem voor 125 euro kan krijgen is het best een prima box, maar echt geweldig vind ik hem niet.

Ik deel bovenstaande mening niet, dat ie rommelig is. Die buurman kwam hier ook toevallig langslopen.

Inderdaad tussendoor ook wat kleinere kalibers, maar ik vond dat juist leuk. Aangezien de opvolgende grote kalibers daardoor nog groter leken. En die grote kalibers waren ook meteen goed, harde burst en spreiding. En geeft je het gevoel dat je even naar prof binnen consumenten vuurwerk zit te kijken.

Daarbij die tail begin met wat salutes/schoot hier door overigens. En spinners in waaiervorm, was deze box eens iets anders. Net als je denkt ik ben klaar met die 20mm komt die 30mm op juiste moment. Voor de juiste prijs is dit een goeie box >>> Max 150 euro. Voorverkoop 200 euro is te hoog, dus mocht je hem onder de 150 zien zou je het eens kunnen proberen mits het je aanstaat.

Back
Bovenaan