Deurne, bevrijdingsfeesten. 3-9-2010

RedBaron

Pyroworld
waar: Deurne, België
tijdstip: 22:00
firma: Vangelabbeek
max kaliber: 6 inch

extra info:

Vuurwerk op muziek voor de Bevrijdingsfeesten van stad Deurne.

Laatst bewerkt:
hallo Red baron

max caliber is 150 mm

meer info volgt later

joeri

Hey Joeri,

Bedankt alvast voor deze info. Ik kom zéker kijken naar dit vuurwerk. Ik ben reuze benieuwd welke invulling jullie geven aan deze show. Want voorheen deed hendrickx deze show. Dus de mensen uit Deurne zijn dus wel wat gewend. ( of verwend, het is maar even hoe je het bekijkt :wink: )

zo de show in Deurne zit erop, het was een succes, zowel de organisatie als vele deurenaren hebben ons gefeliciteerd voor deze show

al hoor ik al geruchten dat andere de show niet goed vonden zonder hem te zien (jack)

Joeri

zo de show in Deurne zit erop, het was een succes, zowel de organisatie als vele deurenaren hebben ons gefeliciteerd voor deze show

al hoor ik al geruchten dat andere de show niet goed vonden zonder hem te zien (jack)

Joeri

Ik heb geen kritiek gegeven op jou show hoor. Ik heb wél kritieken gehoord (mails), en die was anders dan wat jij hier nu verteld.

en je bent vrij deze kritieken hier te delen, met hun bronnen

Joerie dat laat ik aan hun over om dat te doen. Ik was er zelf niet bij dus ik ga geen kritieken geven over jou show (dat is immers niet fair). Degene die dat jou verteld heeft. Moet dan wel alles vertellen. Ik heb geen kritieken gegeven, ik heb alleen kritieken gehoord. En deze aan de persoon ( ik weet al wie) die jou dat verteld heeft verteld.

Joerie dat laat ik aan hun over om dat te doen. Ik was er zelf niet bij dus ik ga geen kritieken geven over jou show (dat is immers niet fair). Degene die dat jou verteld heeft. Moet dan wel alles vertellen. Ik heb geen kritieken gegeven, ik heb alleen kritieken gehoord. En deze aan de persoon ( ik weet al wie) die jou dat verteld heeft verteld.

jammer, jack, ik wil deze kritieken graag horen, dan kan ik antwoorden hierop, maar ik weet dat de districtraad en alle vips alsook vele toeschouwers allemaal de tijd hebben genomen om mij te feliciteren, dus daarom ben ik net zo nieuwschierig

Ik ben nu wel benieuwd naar de video eigenlijks, kan ik lekker zelf bepalen wat ik ervan vind. Heel wat intressanter als bij voorbaat al horen of iets goed of slecht is, want dan krijg je dit soort discussies waar niemand op zit te wachten .

Dus mijn vraag, is er nog gefilmd?

Ik heb al reeds gezocht naar video beelden maar kon tot nu toe niks vinden. Dus ik zelf ben ook wel benieuwd. :)

Back
Bovenaan