Detonator

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: SH019
Artikelnaam: Detonator
Bruto Gewicht: NNB
Netto Kruitgewicht: NNB
Aantal Schoten: 16 shots
Effectomschrijving: 16 schots multishot waarbij vier schoten tegelijk de lucht vullen met glimmende staarten en een gigantische finale in diverse kleuren en effecten.

Tijdsduur: NNB
Stijghoogte: NNB
Richtprijs: Volgt

SH019.jpg

Wij danken Schuurmans Vuurwerk voor deze informatie.

Mooie finale, word wel irritant gefilmd zeg, word echte wachten op gewone filmpjes voor een goed oordeel.

Irritant gefilmd maar wel een mooi potje met een prachtige finale. Ben benieuwd naar de prijs. Shogun kennende laag, Schuurmans kennende loeiduur dus 't kan nog alle kanten op :p

Dat is meer dan 1,50 euro per schot. Damn.. dat is absurd duur. Is een mooie pot, maar die laat ik toch mooi links liggen.

Je bent mild vandaag. 26,50 voor een 16 schots is absurd. Er is veel beter spul voor dat bedrag te krijgen.
Bij €2 per shot had ik het écht te duur gevonden. Als dit een megamooie cake was geweest had 1,50p/sh. nog gekund omdat ik/we dat ook voor andere cakes wel neertellen. Maar zó opvallend mooi vind ik 'm niet dat ik 'm dit geld waard vind.

Het is inderdaad niet een cake die er qua effecten echt uit springt. Opvallend vind ik wel de tails, zien er mooi uit.
20 euro was acceptabel geweest, maar voor dit geld is er beter vuurwerk op de markt (met ook mooie tails).

nee dat kan toch niet:p, net zag ik nog een single shot voor tien euro en nu dit potje voor 26,50 :shocked:

De single shot is 1.8" en €3.- te duur in mijn ogen.
Zonde want hij is wel heel mooi.
Jammer dat er geen shell kitjes verkocht mogen worden dan was deze heel betaalbaar geworden.

Sorry, verkeerde rubriek.

leuk budget potje zo te zien voor de vooravond... 12,95€ zou toch wel een goede prijs zijn..

Maar helaas ze spacen hem hier weer met 26,50€ lol

Back
Bovenaan