Detonator

Erg leuke, originele singleshots. Voor de knal zou ik ze niet kopen, want dan zijn er absoluut betere verkrijgbaar. De tail en het boeketje zijn wel érg leuk.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De detonator heeft de slechte knal invergelijking met rebel en binkie. Wel een leuke toevoeging van de wat "schaarse" crackling.

Laatst bewerkt:
Deze zijn gewoon precies hetzelfde als de oude shocks van B&W. Had er daar nog een paar van en heb vandaag vergeleken en zijn precies hetzelfde, uitwerking ook.

crackling voegt weinig tot niks toe
maar voor de prijs van 1,95
per zeker een leuk singleshotje

Zeker goede dingen. Niet veel crackling idd maar wel een goede tail met een mooi boeket. Prima dingen zijn het. Ben er erg blij mee ! :D

newbie gewoon allebij de knal is leuk voor overdag maar crackling is leuk begin avond maar verwacht daar niet te veel van dus doe gewoon als het een klein beetje donker is zodat je het lekker goed kan zien

De chooet shocks, rebel, shock en de binkie gingen toch wel duidelijk harder dan deze. Maar de prijs maakt het toch wel goed.

Ik vond ze goed, leuke crackling en knal. Natuurlijk niet eentje van een vlinder, maar als die wilt moet je gewoon een vlinder kopen en niet deze.

vond ze tegenvallen. had 5 pakjes maar heb er nog 3over. de knal was matig maar de crackling was wel weer leuk. neem ze niet meer vind ze die 1,95 niet waar invergelijking tot de binkie's en Asian thunders.

Vond er niet veel aan: matige crackling tail, matige burstknal en matig boeketje, ik hoef ze niet weer.

Geen aanraders nee. Omschrijving klonk leuk en had daarom ook 2 pakjes aangeschaft maar eens en nooit weer. Had 5 soorten single shots en dit was zeker de minste.

ik vond het boeketje wel leuk vooral de crackling op het einde.

heb er 6 gehad, allemaal zonder crackling tail

Mwah, vond ze niet tegenvallen hoor. Ging wel minder hard dan bijv asian thunder, maar niet minder hard dan de versie van choeet.. Had beide versies namelijk.

Harde knal minder mooi effect

Harde knal minder mooi effect

Leuke single shots met harde knal.
Maar het effect vind ik minder.
Maar ik houd van de knal dus koop ik ze voor het tweede jaar:)

gisteren wat detonators gevonden op zolder, in mijn ogen niets mis mee goeie harde knal en zeer leuke tail. ik zou kijken of ik een filmpje kan maken en hem hier posten.

Back
Bovenaan