Desperado [Compound]

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 8055
Artikelnaam: Desperado
Bruto Gewicht: 10.000 gram
Netto Kruitgewicht: 1458
Aantal Schoten: 75
Effectomschrijving: De Desperado is een unieke compound van drie 25 shots fanshape cakes! Geweldig heldere siereffecten worden in vijf breed de lucht in geschoten! Een spektakel om gek van te worden! gram
Kartoneenheid: 1/1
Kartongewicht: 11.000 gram
Adviesprijs: 2023: € 159,00
Voorverkoop 2023: € 149,00
Onlineprijs 2023: € 129,00

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

image.png

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Goed mogelijk ja, en afgaande op de film, is dit dan zeker eentje om in de gaten te houden.
Label is overigens wel een mindere in deze lijn, maar dat is mijn mening. :wink:

Echt een mooie box dit, gbv verrast mij dit jaar. Jammer dat er geen finale in zit, maar dat is echt het enige min puntje wat ik kan bedenken.

Desperado ST8MENT

Desperado ST8MENT

Ik heb deze waaier ook besteld bij een locale GBV-Weco dealer. Ben heel erg benieuwd! Zal even een filmpje maken van deze box.

Ben ook nog opzoek naar een waaier (box) die per shot van links naar rechts gaat en andersom. Het liefst met grote boeketten en stevige burst. Iemand suggesties? Vorig jaar had ik de Serenity van Evolution, maar die viel vies tegen. De Event W-palm box van Rubro heeft ook geen indruk op mij gemaakt vorig jaar.

Laatst bewerkt:
Toppertje hoor!! Net op de demo van Hendriks gezien, beste bak van de avond! Dikke burst, hele brede waaier en geweldige effecten! Voor 100 euro een regelrechte toppert!

Was inderdaad een hele leuke waaierbox, ook weer een leuke compound uit deze nieuwe serie, hier heeft GBV-WECO echt wel wat leuke items neergezet.
Minpuntje was dat ie stil viel na cake 1, maar goed, met het reservelont nog prima afgegaan, alleen is de volgorde van rijen dan iets anders, deed echter geen afbreuk.

Back
Bovenaan