YOYOYO VWC lid 14 dec 2024 #22 Vergeten we deze niet mannen? 30 mm en lekker tempo erin! Ziet er op de filmpjes in ieder geval echt goed uit...
Vergeten we deze niet mannen? 30 mm en lekker tempo erin! Ziet er op de filmpjes in ieder geval echt goed uit...
Stuifie VWC lid 14 dec 2024 #23 YOYOYO zei: Vergeten we deze niet mannen? 30 mm en lekker tempo erin! Ziet er op de filmpjes in ieder geval echt goed uit... Klik om te vergroten... Ik vind hem te prijzig... zal gerust een mooie bak zijn maar denk dat je door dat geld wel meer kan halen! Al maakt dat in jou geval minder uit.
YOYOYO zei: Vergeten we deze niet mannen? 30 mm en lekker tempo erin! Ziet er op de filmpjes in ieder geval echt goed uit... Klik om te vergroten... Ik vind hem te prijzig... zal gerust een mooie bak zijn maar denk dat je door dat geld wel meer kan halen! Al maakt dat in jou geval minder uit.
YOYOYO VWC lid 14 dec 2024 #24 Stuifie zei: Ik vind hem te prijzig... zal gerust een mooie bak zijn maar denk dat je door dat geld wel meer kan halen! Al maakt dat in jou geval minder uit. Klik om te vergroten... Helium hardcore zit ook rond deze prijs en is een beetje vergelijkbaar denk ik en duurt korter. Maar wel prijzig idd.
Stuifie zei: Ik vind hem te prijzig... zal gerust een mooie bak zijn maar denk dat je door dat geld wel meer kan halen! Al maakt dat in jou geval minder uit. Klik om te vergroten... Helium hardcore zit ook rond deze prijs en is een beetje vergelijkbaar denk ik en duurt korter. Maar wel prijzig idd.