Der Hammer

Klopt de combi van kleuren maakt deze cake. Dit zie je nagenoeg niet op film. Ook de blinkers zijn groenig, wat ook weer anders is dan standaard wit. Verder gewoon mooie ronde effecten en stevige burst. 16 euro is dan geen geld.

Laatst bewerkt:
Blijf het een vreemd verhaal vinden. 500 gram verdeeld over 25 schots en aardig dikke tubes. Zou wel heel jammer zijn als deze niet presteert, kan toch wel een van de toppers van dit jaar zijn, zeker qua prijs/kwaliteit. Heel erg benieuwd naar deze cake.

Ik vond 'm goed. Boeketgrootte was priiiima groot, kleuren waren mooi, maar een echte wow-factor ontbrak. Volgens mij omdat de burst niet echt hard was. Beetje apart geval. Niet dik spektakel, niet lelijk. Leuke salvocake, zoiets. Maar niet zo slecht als gevreesd, viel me alleszins mee.

16 euro voor een 500 grammer met mooie kleuren, plus nog een snelle tempo. gewoon volgend jaar weer voor die 16 ekkies

Mee eens. Redelijk Ok maar niet onderscheidend en blijft niet hangen. Vond hem ook wat leeg qua effect.

Lekkere bak hoor, met name door het tempo en de mooie kleurtjes. Zou ‘m zo weer nemen, zeker voor die 15 euro.

Is me niet echt bijgebleven, denk dat het te snel was afgelopen. Zal het dan nog moeten terugbekijken op film.

Ik was toch wel een beetje bang voor een tegenvaller na de eerste berichten van hier, ik had hem immers al 4 keer besteld. Daardoor ook niet durven te verwerken in de eindshow, mocht ie tegenvallen. Uiteindelijk doorgelont in een 1-1-2 volgorde en dat viel niet tegen. Boeketgrootte was prima, kleuren erg goed en het tempo ligt lekker hoog. Voor de verkoopprijs van €16,- vond ik dit helemaal niet slecht hoor.

Back
Bovenaan