[Dynasty] Battle

Bedankt voor de reacties. Heb ook een beter gevoel bij de Hawaii moet ik zeggen, daar ga ik dan maar voor. :)

Bij de demo van Happy Copy was hij matig. Vergelijkbaar met de kwaliteit van de 2 vorige jaren.

Dit vind ik opvallend. Bij twee andere demo's leek het op de oude goede kwaliteit en bij de derde demo was hij weer matig.

Ik vind persoonlijk te veel verschil zitten in de kwaliteit van dit product. Te weinig constant wat dat betreft. Vaag.

Elburgersc,

Had de battle ook 3x dit jaar en moet zeggen dat t niet tegen viel en had hem goedkoop bij goedkopervuurwerk maar aankomend jaar denk ik niet!! Heb hem al vaker gehad en aankomend jaar maar s wat ander moois van Wolff uitproberen o.a mooi projectje maken met o.a de Mayday etc etc !

Blijft een geweldige cake, voor mij echt een budget cake en had er dan ook 4 doorgelont, ze staan dit jaar zeker weer om me lijst.

Vond 'm helaas tegenvallen op de demo van Orthen.
Magere boeketjes en de uitwerking was ook niet al te best.

Zwaarste teleurstelling... Ik dacht effecten wisselen per schot af, nee eerst 5 groen, toen 5 rood enz enz. Net alsof je rotjes in de lucht gooide met 4 sterren... Viel zwaar tegen, om 12 uur tussen alle andere cakes viel deze in het niets, alsof de buren ons stonden uit te lachen.
Nóóit meer! Per ongeluk deze in me mandje gelaten ipv Gate Ff Heaven 2 baal er enorm van. Maarja, geleerd is geleerd.

Ik kan mij deze cake nog goed voor de geest halen. Een cake waar iedereen lyrisch over was, zo goed was hij. Misschien een idee om hem weer opnieuw te laten maken beste heren van Wolff, en dit maal met iets meer kruit er in. Ik stem voor :)

Hoe kom je daar nou ineens op?
Laatste post is vierenhalf jaar oud!
Ben wel met je eens dat dit vroeger een topper was, maar de laatste batches waren flut.

En dan de Hawaii en de Crying Angels ook alstublieft! :D

Ze kunnen er echt wel goede batches van laten maken. De laatste vielen idd wat tegen. Maar daarvoor heb ik ook echt van deze cake genoten.

Hoe kom je daar nou ineens op?
Laatste post is vierenhalf jaar oud!
Ben wel met je eens dat dit vroeger een topper was, maar de laatste batches waren flut.

Omdat ik mij oude collectie foto's aan het bekijken was en er bij deze de goede herinneringen boven kwamen :)
Ik denk dat je de komende tijd wel meer oude topics naar voren ziet komen haha

Back
Bovenaan