pyroteamzuid
VWC lid
en toch vind ik het triest, 5 jaar cel voor een beetje vuurwerk...
Dit is een eis he!
Nog geen veroordeling ! Zaak loopt nog.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
en toch vind ik het triest, 5 jaar cel voor een beetje vuurwerk...
Men lijkt hier vooralsnog moeite te hebben met het begrijpen van het volgende: De verdachten Handelden in vuurwerk. Het was een crimineel circuit.
Daar ligt de zwaarte van de straf.
Zou er vandaag geen uitspraak zijn geweest van de rechtbank?
Zojuist van een kennis gehoord dat één van de verdachten die niet geweest is wel een dure advocaat gestuurd heeft. Naar ik begrepen heb de voormalige advocaat van Holleder t.w. Jan-Hein Kuijpers. Dat zal een centje gekost hebben om zo'n dure advocaat te bekostigen.
Mag ik even lachen, hahaha
Crimineel circuit zijn mensen die in mensen handelen, er niet voor chromen iemand om te leggen die te veel zien. Crimineel circuit is de mafia, toch niet een paar pubers die via via wat illegaal vuurwerk regelt. Goed, veel vuurwerk maar crimineel is toch in mijn ogen echt iets anders
In de wet ben je al "crimineel" als je een 50kmph te hard rijd of een fiets sloopt, want dat zijn misdrijven. Maar een paar jongens die wat in vuurwerk handelen en gewoon hun passie bedrijven en geen andere mensen intimideren, beroven, verwonden of dood maken is in mijn ogen geen Crimineel circuit.
Een stelletje bengels zijn het. En gestraft worden is terecht maar zeker geen 5 jaar, maar we gaan zien wat de rechter hiervan vind. Ik denk dat het een verstandig man is en de straf lager uitvalt
Ongelofelijk wat een respectloze opmerking ten opzichte van alle liefhebbers hier die mooie shells schieten! Jij zit op totaal de verkeerde site!Ik verwacht dat de straf meerdere jaren zal zijn. Zeker als je ziet dat je voor een paar shells al een jaar kan krijgen. In mijn ogen ook meer dan terrecht
Ongelofelijk wat een respectloze opmerking ten opzichte van alle liefhebbers hier die mooie shells schieten! Jij zit op totaal de verkeerde site!
Dat iemand een andere mening heeft komt wel vaker voor en respecteer ik, maar er zijn grenzen. Hortz vindt blijkbaar dat het meer dan terecht is dat je voor slechts een paar shells een jaar achter de tralies kunt verdwijnen - een jaar van je leven weg, en na vrijlating een strafblad - voor een slachtofferloze misdaad met de beste intenties van de wereld: het zorgen voor mooi vuurwerk.Ik vind eerder jouw reactie respectloos, alsof jouw mening heilig is en indien je een andere mening hebt op de verkeerde site zit
Het staat los van wat een eventuele liefhebber er van vindt, het is illegaal en strafbaar, punt! En de hoeveelheid, de handel, criminele organisatie zorgt voor de strafmaat, ook een feit!
Staat totaal los van of het mooie shells/pijlen etc zijn![]()
Weet je wat ik vind.....
De sfeer hier *****!!
Kom op jongens laten we het nog ff gezellig houden.
@hypez..
Moraalridders heb je er altijd tussen, maar ondertussen zijn ze zelf geen haar beter. Ze zijn allemaal legaal bezig, maar ondertussen wel alles doorlonten etc. wat ook illegaal is![]()
Laatste tijd veel meer jonge pisventjes die denken de hele wereld al te kennen![]()
oei, je slaat de spijker op zijn kop dahustla
tegenwoordig heel veel hypcrieten op het forum die alles wat maar met "illigaal" vuurwerk te maken heeft gaan afzeiken dat het allemaal niet kan en dat de straffen terecht zijn etc etc.
( hypocriet = iemand die voordoet bepaalde waarden te huldigen, maar zich er zelf niet aan houdt )
maar zelf hoogstwaarschijnlijk wel doorlonten en meer dan 25kg vervoeren
en vroeger waarschijnlijk ook o.a lawinepijlen/shells en andere zware dingen hebben zitten stoken.
p.s niet alleen hypocrieten wat betreft illigaal vuurwerk maar ook mensen met belangenverstrengelingen bij schieters, winkels en importeurs, waardoor ze geen eerlijke mening en gedachten meer neerzetten op het forum.