Den-Bosch: Mega-handel illegaal vuurwerk maandag voor rechtbank.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daarom heb ik al vaker geroepen interesseert het zwaardere spul iemand niet, en houd je het alleen bij legaal. Bemoei je dan ook niet met het zwaardere spul en reageer ook niet op dergelijke topics. Een hele hoop moraalridders zitten er op dit forum. Iemand wel een paar jaar cel gunnen omdat hij shells afsteekt/verhandeld maar ondertussen zelf ook zeker niet heilig zijn. Ik durf te wedden dat mensen die deze reactie met een vind ik leuk beoordelen of het er mee eens, zelf ook wel is shells hebben afgestoken of er van hebben genoten met oudjaar.

Ik ben inmiddels wel klaar met al die moraalridders hiero

ben het volledig met je eens,zijn er ook een hoop die hun vuurwerk in belgie halen en in duitsland.
dat is ook verboden,dus moeten we niet zeiken over mensen die wat illegaal vuurwerk hebben.
de meeste doen er zelf aan mee,een doorlont project maken is ook illegaal.

Is het nou zo moeilijk om iedereen in zijn waarden te laten.
Het woord illegaal wil niet meer zeggen dan dat je het niet voor handen mag hebben als burger,omdat het gevaarlijk kan zijn bij verkeert gebruik (dat kan ook bij legaal vuurwerk)
En kom dan niet met legaal is het minder erg want daar zeggen 800 slachtoffers van vorig jaar iets anders over.De meeste vallen nog steeds met legaal. Een vuurwerk verbod komt er ook niet sneller door,want dan hadden ze het al wel gedaan. Ze weten ook wel dat het alleen maar illegaal in de hand werkt bij een verbod. Daarbij is dit een form en niet de eerste of tweede kamer.
Ieder zijn eigen ding er word al genoeg verboden en gezeikt in Nederland. dit is een form over vuurwerk dus of het nou legaal of illegaal is maakt niet uit het is vuurwerk. hou je van legaal reageer dan niet op een topic waar illegaal word besproken. Heb je niks zinnigs te melden over legaal hou dan gewoon je kop.Hou je van allebei, dat is het beste. Met andere woorden iedereen in zijn waarden laten.

Laatst bewerkt:
Inderdaad on topic a.u.b!
Zal na vrijdag eens een mail sturen naar een van de big 5 handelaren.
Vrijdag zou er een rechtzaak zijn in Roemond las ik van een van de leden.

Eens kijken als een van de Big 5 via mij iets op het forum wilt plaatsen.

Inderdaad on topic a.u.b!
Zal na vrijdag eens een mail sturen naar een van de big 5 handelaren.
Vrijdag zou er een rechtzaak zijn in Roemond las ik van een van de leden.

Eens kijken als een van de Big 5 via mij iets op het forum wilt plaatsen.

Ja ja Held:wink:
Ik vermoed dat ze liever helamaal nix zien verschijnen op ut forum.
Geen info of wat dan ook.
Niet via jou en denk ook niet via andere forum members.
Hopelijk kunnen we via de media op de hoogte gehouden worden.
Maar vast niet door de heren zelf. .
Iig ik kan het me niet voorstellen.

Laatst bewerkt:
Kan niet meer als eens een mailtje sturen ;)
Zien we wel aangezien we nu niet alles moeten geloven wat er door de media word geschreven!

Kan niet meer als eens een mailtje sturen ;)
Zien we wel aangezien we nu niet alles moeten geloven wat er door de media word geschreven!

We moeten ook niet alles geloven wat door forumleden geschreven word. Veel mensen ***len maar wat en denken overal verstand van te hebben

We moeten ook niet alles geloven wat door forumleden geschreven word. Veel mensen ***len maar wat en denken overal verstand van te hebben

Ik wou net zeggen.
In zaken als deze is de media anders behoorlijk objectief hoor.. Hebben ze er belang bij een vertekend beeld te geven? Nee. Is het (min of meer) mogelijk een vertekend beeld te geven? Nee, aangezien zittingen als deze gewoon openbaar zijn en dus alles toch al 'op straat' ligt.
Wordt zo nu en dan kotsmisselijk van mensen die alles overal neerkwakken en denken er verstand te van hebben.

Ik wou net zeggen.
In zaken als deze is de media anders behoorlijk objectief hoor.. Hebben ze er belang bij een vertekend beeld te geven? Nee. Is het (min of meer) mogelijk een vertekend beeld te geven? Nee, aangezien zittingen als deze gewoon openbaar zijn en dus alles toch al 'op straat' ligt.
Wordt zo nu en dan kotsmisselijk van mensen die alles overal neerkwakken en denken er verstand te van hebben.
Ik kan wel zien dat jij nog nooit bent voor gekomen voor vuurwerk,ze maken het altijd groter dan dat het is, ook al is het eigenlijk groot zat op zich zelf,foto's plakken die niks met die zaak te maken heeft als er maar heel veel vuurwerk op staat, woorden verdraaien en in een andere context schrijven zodat het allemaal een stuk erger over komt. En zo kan ik nog wel even door gaan. Twee woorden die niet bij elkaar passen zijn objectief en pers (media)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan