Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Check, gedaan!Ideaal zo alles bij elkaar! Mis alleen de plaatsnamen, dan is het helemaal top!
Heeft Huisman dit jaar een demo?
Zou voor mij ook goed aan te rijden zijn. Zijn maar weinig demo's tussen utrecht en gelderland helaas.Heeft Huisman dit jaar een demo?
Deze demo gaat definitief niet door, wel kijken wij nog naar een alternatief d.m.v. een melding omdat een evenementenvergunning op de korte termijn niet meer gaat lukken.Rijswijk / Rijswijkse vuurwerkhal - 7 december ( gaat waarschijnlijk niet door )
Heb zojuist een demotopic aangemaakt.Kijk ik verkeerd of is er nog geen topic voor de demo in Leiderdorp?
Daar is de schietlijst namelijk ook bekend: https://vuurwerkdumper.nl/categorie/demo-avond
Thanx man! Lekker bezig. Zie ik je in Leiderdorp?Heb zojuist een demotopic aangemaakt.
Alle andere demo's en shows die door leden aan zijn gemaakt, heb ik ook in de kalender vermeld.
Daarnaast heb ik zojuist nog een aantal demo's en shows toegevoegd, waaronder Leiderdorp.
Ook de kalender geeft nu een volledig overzicht.
Ja maar echt hoor, ik word er onderhand echt schijtziek van....Een advies om de demo te annuleren.. waarom dan, terroristendreiging oid? lol , kom op zeg gemeente en provincie, ik ben echt benieuwd waar zij nou mee
gekomen zijn![]()