Demonstratie 2011 royal fireworks

Ah kijk, dan was het dus niet de Hot Chains maar de Colorful Palm Tree, geen nieuwe batch dus > Mysterie opgelost :wink:

Edit: Trouwens wel opvallend dat bij de geschoten Beautifull Leaves de mines weer ontbraken... Wel mooie grote boeketten overigens!

Dat kan komen doordat de Beautiful leaves nooit mines heeft gehad:p

Ook ik ben naar deze demo geweest.
Samen met Jawe.
Leuk vuurwerk gezien en de eerste keer dat ik mijn nieuwe camera kon testen.
Ik heb ook foto's gemaakt maar die zijn nogal overbelicht omdat ik mijn camera op een verkeerde stand had gezet.

Filmpje van de finale is nu aan het uploaden.
Nog 30 minuten. (2:13 uur)

Ik wil de crew van Royal fireworks bedanken voor hun gastvrijheid.

Filmpje van de finale.
Excuses dat het zo dicht bij gefilmd is.
De eerste keer dat ik me een film camera mocht proberen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de beelden Gerko en wat je al aangeeft sta je er behoorlijk dicht op ( een groothoeklensje een optie :wink: ), maar toch geeft het wel de indruk dat ze toch al prachtige producten in hen assortiment hadden.

Dat vind ik nou het mooi van de demo van gisteren. Sigaar stond er vrij dicht op, Dim en ik een stuk verder er vandaan. Zo krijg je toch steeds een andere aanblik van het vuurwerk.

Wat mij verder opviel was de kern bij de burst van sommige producten. Echt dikke flash dat je zag ontploffen zeg. Het was weer een leuk avondje en ik kijk uit naar de nieuwe producten.

RF bedankt!

Omvielen??? Opvielen neem ik aan?

Nee, een klein aantal cakes viel om. Fire Emblem bijvoorbeeld. Ondanks dat deze met purschuim vast zat op de plank.

Normaal gebeurt dit niet, nu helaas wel. In dat opzicht was het gelukkig hier gebeurd. Er was nu voldoende ruimte omheen en er is gelukkig niets gebeurd.

Vandaar dat mensen aan het einde van het jaar nog steeds adviseerd wordt hun potten vast te zetten.

Zijn leuke beelden geworden Gerco.
RF nog bedankt voor de gastvrijheid.
Hierbij me beelden van de finale.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Nee, een klein aantal cakes viel om. Fire Emblem bijvoorbeeld. Ondanks dat deze met purschuim vast zat op de plank.

Normaal gebeurt dit niet, nu helaas wel. In dat opzicht was het gelukkig hier gebeurd. Er was nu voldoende ruimte omheen en er is gelukkig niets gebeurd.

Vandaar dat mensen aan het einde van het jaar nog steeds adviseerd wordt hun potten vast te zetten.

Hier zal Jeroen niet blij mee zijn en wie wel. Hopelijk waren deze cakes een uitzondering dan. Maar beter dat het nu gebeurd dan tijdens oud en nieuw en er ongelukken gebeuren. Gewoon altijd voor de zekerheid je cakes vastzetten, bijvoorbeeld tussen 2 stenen inzetten of koop gewoon een vuurwerkstandaard.

Hier zal Jeroen niet blij mee zijn en wie wel. Hopelijk waren deze cakes een uitzondering dan. Maar beter dat het nu gebeurd dan tijdens oud en nieuw en er ongelukken gebeuren. Gewoon altijd voor de zekerheid je cakes vastzetten, bijvoorbeeld tussen 2 stenen inzetten of koop gewoon een vuurwerkstandaard.

Enkele van de potten hebben kartonnen voetjes. Maar die worden teniet gedaan als je ze op een plank vast kit.

Kan mij niet eerder een demo herinneren van Royal waarbij dit fout is gegaan. Maar het is een goede les en die zal ongetwijfeld goed opgepakt worden, daar ben ik van overtuigd. \

Dit incident is gisteren al besproken en de medewerkers van Royal gaven aan hier de volgende keer extra rekening mee te houden :wink:

Met purschuim?Bij de chemische reactie komt er behoorlijk wat warmte/hitte vrij,dus lijkt me niet echt handig.Als het uitgehard is scheurt het gewoon als piepschuim met de druk van die cake`s.:p

Met purschuim?Bij de chemische reactie komt er behoorlijk wat warmte/hitte vrij,dus lijkt me niet echt handig.Als het uitgehard is scheurt het gewoon als piepschuim met de druk van die cake`s.:p

Of kit. Ik weet het niet. Was maar om aan te geven dat er wel degelijk aandacht besteed wordt aan de veiligheid van de bezoekers van de demo :wink:

Het lijkt vaak dat die afstanden voor consumenten shows/demos overdreven zijn.
Maar feitelijk is dat niet zo, wat wel blijkt wat er gisteravond gebeurde.

Toch goed dat de kleine cakes van Royal voetjes hebben.

Ik had het ook dat er twee jaar geleden een kleine Royal cake omviel.
Daarna ontdekte ik pas de voetjes.....:frusty:

ik vond het gisteravond een leuk klein feestje!
Het was super helder, toen het echt pas donker werd begon men met schieten.
Fijn om in alle rust nog weer wat cakes te bewonderen! De uitwerkingen waren door windstilheid lekker mooi groot! Royal heel erg bedankt weer!

Ik ben het er helemaal mee eens dat je cakes altijd goed moet vastzetten.
Daarom is het ook mooi om te zien dat er steeds meer cakes komen met de kartonnen voetjes.
Iedereen bedankt voor de beelden.

Ik vond het het leuke demo. Heerlijk om naar een demo te gaan in je korte broek en t-shirt.

Gisteravond ook hier aanwezig, helaas zijn mijn video beelden mislukt. Was voor het eerst aan het filmen met mijn Sony CX160. Als iemand de juiste instellingen heeft hoor ik het graag.

Nu ging het goed met de omvallende (potjes), maar wat als het richting plubliek gaat schieten?

Scherm dan alle potten af met een aantal houten platen, zodat er iets fout mocht gaan, het altijd van het publiek af gaat.

Er stonden namelijk ook kleine kinderen te kijken. Veiligheid voor alles lijkt mij.

Voor de rest wel mooie producten voorbij zien komen, en weer wat nieuwe mensen leren kennen.
Ben benieuwd naar de nieuwe producten...

Back
Bovenaan