Demonstratie 2011 royal fireworks

Het is hier vlak in de buurt en dan ook van de partij.
Fijn om te horen dat gewoon iedereen aanwezig is.

We zullen daar wel door vertellen wat voor een vuurwerk het is.
Plus zal proberen wat reclame te maken in de omgeving :D.
Vuurwerk vinden immers veel mensen leuk.

Edwin

123vw afgelopen jaar ook geweest, een flinke rit, maar ze hebben de zaakjes daar leuk voor elkaar :) Warme choco, oliebolletjes en weet ik het allemaal. Wel een flinke rit van hieruit.. eens ff zien of ik deze demo meepak.

Goedenavond vuurwerkliefhebbers,

Hierbij een bericht van onze kant over de demo aanstaande 1 oktober in Lopik.

Helaas zullen wij op deze demo onze nieuwe producten niet schieten, we hebben ons uiterste best gedaan deze producten op tijd in Nederland te krijgen. Helaas is dat niet gelukt. Verschillende redenen zijn aan te wijzen voor de vertraagde levering van deze cakes.

Zo is het in de afgelopen tijd erg warm geweest in China waardoor de fabrieken sloten door verhoogd gevaar. Voor ons heel jammer, maar ook in China gaat veiligheid voor alles.

Als tweede reden een ontploffing in 1 van onze fabrieken waardoor de productie later op gang is gekomen als gewenst. Hoe het daar toch verkeerd heeft kunnen gaan is voor ons een raadsel. Onze gedachten gaan dan ook uit naar de 2 personen die tijdens deze ramp zijn omgekomen.

Hoe lossen we dit op?
In November gaan we op tournee door Nederland. We gaan op verschillende locaties kleine demo’s geven om iedereen te laten zien wat een fantastische cakes we dit jaar aan ons assortiment hebben toegevoegd.

Wat wordt er wel geschoten?
Ruim 26 cakes uit de 3 bestaande lijnen, the Red Factory Collection, The Royal Garden Collection en natuurlijk een aantal cakes uit The FU collectie. Dit zal worden afgesloten door een bescheiden finale!

Uiteraard zullen we jullie, de liefhebbers op de hoogte brengen van de plaatsen waar wij de nieuwe producten gaan laten zien.

Nogmaals willen wij aangeven dat we het ten zeerste betreuren dat de cakes er nog niet zijn, maar dat we ons uiterste best doen om ze alsnog aan iedereen te laten zien!

Met vriendelijke groeten,

Team Royal Fireworks.

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Bedankt voor de informatie, jammer maar de omstandigheden zijn te begrijpen.
Succes in iedergeval.

In November gaan we op tournee door Nederland. We gaan op verschillende locaties kleine demo’s geven om iedereen te laten zien wat een fantastische cakes we dit jaar aan ons assortiment hebben toegevoegd.

Dat is inderdaad jammer dat jullie de nieuwe produkten op de winkeliersdemo kunnen laten zien. Is er al iets meer bekend over die lokaties waar jullie die kleine demo's dan gaan schieten en of worden die locaties met datum, tijd en plaats op het forum vermeld ?

Ondanks het niet schieten van nieuwe produkten ben ik toch aanwezig mijn mijn zoontje.
En de nieuwe produkten hou ik ook in de gaten waar deze geschoten zullen gaan worden. Doe maar in het midden van het land:)
Maar geen bescheiden finale doen op 1 oktober...

Eerst Wolf en nu dit, we hebben het al moeilijk met lijsjes maken. :p
Kan dit er ook bij. Nja, volgens Jeroen er wel een soort van winkeliers demo's.

Dus zou het niet eens zown groot probleem moeten worden.

Hoeveel nieuwe cakes komen er ongeveer nieuw dit jaar Jeroen?

Goedenavond,

Als we op tournee gaan zullen we dat hier zeker posten.
We betreuren het zelf ook als n "gemis" maar wat niet kan kan gewoon niet.
Voor diegene die t nog niet wisten 7 nieuwe artikelen voor 2011 waarvan er nu 6 door de CE zijn.

De demo's die we dan houden zullen we in de buurt van onze dealers houden om zo die omgeving waar we al te vinden zijn in ieder geval de gelegenheid te geven om onze nieuwe cakes te zien, en daarbij is iedereen hartelijk welkom.

Tot dan voor diegene die voor de nieuwe items gaan, voor diegene die 01-10 te lopik komen, tot dan........

Groeten Team Royal Fireworks

Vuurwerk powered by Royal Fireworks

Jeroen, kan je vertellen of de artikelen die uit de FU collectie geschoten worden, de verbeterde versies zijn mét hardere burst dus?

Ook ik wil graag komen kijken, iemand die langs zaltbommel komt rijden toevallig (A2) daar woon ik in de buurt en ik zou dan evt. mee kunnen rijden!

Hallo, ik wil naar het demootje morgen in Lopik komen maar volgens mij is het om 19.30 nog echt niet donker, wordt het tijdstip van aanvang dan evt later?
Ik hoor het graag ivm reistijd e.d.!

Het was hier vanavond om 20.00 uur donker genoeg om te stoken. Om 19.30 is het inderdaad nog net te licht.

Neem aan dat ze hier wel rekening mee houden, tenzij ze maar een vergunning hebben tot een bepaalde tijd, dan kunnen ze niet anders.
We hebben in ieder geval heerlijk weer.
Dus ja, gewoon op tijd klaar staan en afwachten en genieten van de sfeer en uiteindelijk het vuurwerk.

Het was hier vanavond om 20.00 uur donker genoeg om te stoken. Om 19.30 is het inderdaad nog net te licht.

Het lijkt wel hoog zomer, helder weer dus later donker.
Maar heerlijk warm en niet te vergeten droog en weinig wind.
Ideaal weer om mooie opnames te maken zonder dat alles uit elkaar waait.

Back
Bovenaan