Demo: Zwolle Schrijver Fireworks

SweetCoconut

VWC lid
Stad/dorp: Zwolle
Datum: 27 December
Tijdstip: 19:00
Schietbedrijf: Onbekend
Max. kaliber: Consumenten
Bijzonderheden: De Datum :D

Ben hier zelf aanwezig want kan maar erg weinig demo's bezoeken en de dag voor de verkoop nog even kruitsnuiven is altijd goed :D.
Ik vind het wel een beetje een rare datum 27 December...

Ps. Kan trouwens een moderator nog de datum in de discussie titel zetten?

hey dat is een onbekende voor mij .
maar toch heb ik een vage herinnering dat ik daar ooit eens binnen ben geweest .
verkocht deze man geen pyro strar .

moet wel wat gebeuren voor dat deze winkel mij bekoren kan .
want pyro star is niet mijn ding .
heeft hij sinds kort nog een andere lijn of het daar bij gebleven .

schrijver zit in een nieuwbouwwijk in zwolle. Ik denk dat ze de datum op 27e hebben gedaan zodat ze iedereen warm maken voor de verkoop. Denk dat veel mensen uit die wijk pas rond de verkoopdagen heen gaan en niet veel voorbestellen anders doe je zoiets niet. Zal eens kijken of ik daar heen kan gaan voordat ik naar HdH reis.
greetzz

Ze schoten gewoon 25 producten vorige keer en daarna nog wel leuke finale met denk zo'n 20 a 30 cakes. Maar deze winkel doet dacht ik samen met Www.devuurwerkwinkel.nl en daar schieten ze dus ook producten van. Ik weet niet of dat dit jaar weer zo zal zijn.

Ik heb zelf wel een aantal Pyrostar produten gehad en ik moet zeggen dat die producten die ik had ook gewoon echt goed waren! En denk niet dat er in Nederland veel betere pijlen zijn als die van hun. Kon voor een prikkie een paket van 41 pijlen halen maar daar zaten mooie horsetails bij en grote boeketten... Denk dat ze beter zijn als Lightyear en Killing Arrow maar voor dat pakket van 41 pijlen betaal je normaal zo'n 70 euro maar je krijgt wel echt goede pijlen terug!

Back
Bovenaan