Demo Zoetermeer 13-12-2010

moontan

VWC lid
Datum: 13 december 2010
plaats: Zoetermeer
provincie: Zuid Holland
wie: Vuurwerk Zoetermeer (van Herwijnen)
wat: demo consumenten vuurwerk
waar: Op het roesteiland in de Grote Dobbe dat naast de Markt ligt.
tijd: 20.00 uur
schietlijst volgt nog zodra deze binnen is

Bericht van Dennie van Herwijnen:

Beste Fred,

Uiteraard kun je van mij de datum doorkrijgen.
De vuurwerkdemo (alweer onze 15e sinds 1995) vindt plaats op dezelfde locatie als afgelopen jaren: Op het roesteiland in de Grote Dobbe dat naast de Markt ligt.
Op maandag 13 december om 20:00 uur zullen wij onze vernieuwde collectie siervuurwerk met een kruitlading van 150 tot 500 gram af gaan steken.
Dit zijn in totaal 38 verschillende items waaronder ook 2 producten die wij met eigen label gaan uitbrengen.
Dit zijn de Sweetlake Thunder en Sweetlake Multicross, beide cakes hebben een 500 grams kruitlading en zijn zeker spectaculair te noemen net als de prijs.
Voor de demo kan iedereen alvast genieten van de oliebollen die Bakker Jongerius uitdeelt en na afloop is het zeker de moeite waard om de spectaculaire finale te aanschouwen
Onze gehele collectie vuurwerk komt bij 3 importeurs vandaan: Broekhoff, Lesli en Wolff.
Van deze 3 importeurs kiezen wij ieder jaar het mooiste vuurwerk en het vuurwerk dat dan uit de collectie verdwijnt bieden wij op onze uitverkooppagina van onze webshop aan voor zeer lage prijzen.
Vanaf eind november is onze vernieuwde website online www.vuurwerkzoetermeer.nl

Met vriendelijke groet en graag tot 13 december!
Dennie van Herwijnen

:p ongelovelijk Fred, ik had de datum ook al via een betrouwbare bron vernomen maar werd verzocht om het nog niet te plaatsen omdat het nog niet 100% zeker was. Maar hier staat het dan toch :) en ik ben hierbij zeker aanwezig want deze demo mag je gewoonweg niet missen !

Hier nog een filmpje van vorig jaar :

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Arjan: bedankt voor het filmpje, ziet er goed uit man.
Ik hoor zoveel fraais en moois over deze demo, ik wil er ook bij zijn.
13 december staat in mijn agenda.!!

Arjan: bedankt voor het filmpje, ziet er goed uit man.
Ik hoor zoveel fraais en moois over deze demo, ik wil er ook bij zijn.
13 december staat in mijn agenda.!!

Graag gedaan Fred en jij ook bedankt voor dit topic. Je weet wat onze afspraken zijn he, dat jij hier eerst een bakkie kwam doen samen met Marco en dat we daarna naar deze demo gaan kijken :wink:

Ben er 2 x bij geweest en vind het wedijveren met de demo van Frits in Rijswijk.
Hoop er weer bij te zijn dit jaar.

De finale zal ik dit jaar ook weer ondersteund met muziek schieten.
Ik hoop dit jaar iets eerder te horen wat ik kan inzetten in de finale.
We gaan weer ons best doen.

Owww wat heb ik er weer zin in, zo genoten vorig jaar :-)
Mooi filmpje torr :p , dit jaar zeker weer filmpjes maken daarzo :-)

thuiswedstrijd he ben er sowieso bij kan nie wacvhten december knalmaand komt steeds dichterbij tijd voor demos te gaan bezoeken toog steef:P

Lijkt me een duidelijk verhaal goos !
Zaterdag kan ik helaas niet :-( Volgende week weer ff kijken voor een showtje :-)

Hier ben ik ieder jaar aanwezig, 3x vallen en ik ben er, zal voor mij dit jaar alweer de 5e keer worden, ieder jaar top:D

Kwam nog wat foto`s tegen van vorig jaar !.
heb er zin in !!!! :p kan niet wacht op deze demo :-)
1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

Foto's van vorig jaar en daar komt hij nou mee :bonk::rolleyes:

Haha wel toppie gozer en het zijn mooie plaatjes :p:D

Afsteeklijst demo

Afsteeklijst demo

Beste Freaks,

Vorige week hebben Gerrit en Danny Herwijen en ik samen gezeten op de inzet van de finale samen te stellen en net is de definitive schietlijst van de demo bekend geworden.
In de bijlage vinden jullie hiervan een overzicht.
Tijdens de demo zullen 40 artikelen geschoten worden op 3 posities en de filanle ook op 3 posities duur hiervan circa 5minuten bestaande uit circa 148 artikelen.
Donald en Vinnie zullen mij weer helpen bij het bouwen en samenstellen van deze show.
Wij hopen ook dit jaar op een mooie demo en op goed, in ieder geval droog weer.
Wij hopen dat weer veel van jullie aanwezig zullen zijn.

Groet Danny, Gerrit en Dieter.

Laatst bewerkt:
Heey Dieter , Thanks voor het plaatsen van de schietlijst(finale) !
Leuk dat je dit voor ons wilt plaatsen, ik ga het nu voor de 4de keer zeggen volgens mij is dit topic, Ik heb er Zin in !!

Gr stefan

* zie dat je ook de schietlijst hebt geupload !
Thanks man !!!

Bedankt voor het delen Dieter.
Die finale wordt smullen geblazen als ik zie wat er geschoten wordt en hoeveel.
o.a. 12 x temple of stone en 36 x silver salute.
Toppie!!

Back
Bovenaan