Demo: Zena Vuurwerk Delft 12 december 2014

ik wilde het net in de betreffende topics gaan schrijven ;)
ti-rep viel voor mij onder de categorie "grappig".
De 3 traps fluit en salutes in the force bevielen me dan meer.

De crazy kamikaze vond ik wel vet, maar 17,95 in een halve seconde is wel erg snel :p

Wat een finale wat een spektakel.
Maar hebben ze nouw problemen ofwat zag poltie met die gemeente man praten en zena en die pyroman.
En hoorde ja loop maar ff mee .

Leuke demo maar niet heel bijzonder qua producten. Finale was leuk en heftig :D

Wat een finale wat een spektakel.
Maar hebben ze nouw problemen ofwat zag poltie met die gemeente man praten en zena en die pyroman.
En hoorde ja loop maar ff mee .

Zal wel zijn naar aanleiding van klachten van omwonende dan gaat de politie altijd ter plaatste controleren en willen ze de papier winkel even in zien meer vaak niet.

Leuke demo maar niet heel bijzonder qua producten. Finale was leuk en heftig :D

Zal wel zijn naar aanleiding van klachten van omwonende dan gaat de politie altijd ter plaatste controleren en willen ze de papier winkel even in zien meer vaak niet.

Ja ik zag ze ook al, weer van die zeikers die niks anders te doen hebben als bellen. Maar gaven al een hand en gingen volgens mij weg dus zal wel goed wezen.

Dat gezeik ook weer met die afstand, met oud en nieuw sta je er zowat met je neus bovenop en hier doen ze weer alsof 10m je leven red....

Ja ik zag ze ook al, weer van die zeikers die niks anders te doen hebben als bellen. Maar gaven al een hand en gingen volgens mij weg dus zal wel goed wezen.

Dat gezeik ook weer met die afstand, met oud en nieuw sta je er zowat met je neus bovenop en hier doen ze weer alsof 10m je leven red....

Met die afstand vond ik een goed punt zeker met zo een f8nale zal niet veel niskunnen gaan maar toch zeker voor het onzekere zijn shows sta je veel verder weg.
Je stond tog vrij dichtbij al zeg ik het zelf

Leuke demo, intense finale! Beelden van de producten zijn onderweg, finale-beelden volgen daarna :)

Laatst bewerkt:
Leuke demo gezien en perfect geregeld met gratis een drankje en broodjes kroket!
Hier een filmpje van de demo. (gefilmd met mobiel)

Mijn beelden van de finale staan er inmiddels ook op, veel kijkplezier :) (film van de demo staat op de vorige pagina)

Jwtjuh :bye:

Tegenvaller deze show! Het was en voelde erg amateuristisch aan.
Er was lint gespannen ( niet voor niets lijkt me ) , vervolgens krijgt iedereen het verzoek om nog eens 10 meter terug te doen. Like what??
Bovendien was de speaker totaal niet te horen 5 meter buiten de boxen.
Terwijl de muziek voordat de show begon zeer luid was.
De schietlijst was eveneens heel raar , je zou denken dat deproducten op volgorde van links naar rechts gaan maar hier stonden 4 producten op 1 lijn van links naar rechts , waar na product 2 product 3 ineens op de volgende regel begon. Logica was hier ver te zoeken.:rolleyes:

Bovendien was de finale ( de klapper die de klanten naar je zaak moet lokken ) erg zwakjes in vergelijking met vorig jaar. Vorig jaar was het echt een eindshow zie het verschil hieronder nogeens.
Daarom krijg ik sterk het vermoeden dat er wederom een nieuwe eigenaar is.
Kwalitatief omlaag gegaan , en nu vergeet ik ook te melden dat wanneer ik binnen om de schietlijst vroeg er 5 verschillende personeelsleden gevraagd moest worden of zij wisten waar deze lijst lag??!
Vreemde organisatie.

2013:

2014:

WAT EEN VERSCHIL

De schietlijst was eveneens heel raar , je zou denken dat deproducten op volgorde van links naar rechts gaan maar hier stonden 4 producten op 1 lijn van links naar rechts , waar na product 2 product 3 ineens op de volgende regel begon. Logica was hier ver te zoeken.:rolleyes:

Al vouw je de flyer dubbel dan is de volgorde opeens heel logisch. Maar ik ben het met je eens de organisatie kan stukken beter. De finale vond ik daarin tegen best leuk.

Er was lint gespannen ( niet voor niets lijkt me ) , vervolgens krijgt iedereen het verzoek om nog eens 10 meter terug te doen. Like what??
Bovendien was de speaker totaal niet te horen 5 meter buiten de boxen.
Terwijl de muziek voordat de show begon zeer luid was.

Bovendien was de finale ( de klapper die de klanten naar je zaak moet lokken ) erg zwakjes in vergelijking met vorig jaar. Vorig jaar was het echt een eindshow zie het verschil hieronder nogeens.
Daarom krijg ik sterk het vermoeden dat er wederom een nieuwe eigenaar is.
Kwalitatief omlaag gegaan , en nu vergeet ik ook te melden dat wanneer ik binnen om de schietlijst vroeg er 5 verschillende personeelsleden gevraagd moest worden of zij wisten waar deze lijst lag??!
Vreemde organisatie.

2013:

2014:

WAT EEN VERSCHIL

Vorig jaar werd de schietlijst uitgedeeld.
Dit jaar moest je naar binnen ervoor en erom vragen.
Wat wel top was was dat er vuurwerkbrilletjes uitgedeeld werden aan de kleinere stokers onder ons.
dus aan de ogen wordt wel gedacht

Al vouw je de flyer dubbel dan is de volgorde opeens heel logisch. Maar ik ben het met je eens de organisatie kan stukken beter. De finale vond ik daarin tegen best leuk.

@VwStunter: Ja, van nummer 1 op de schiet lijst naar nummer 2, en toen opeens naar 3, en 4. Verbazingwekkend genoeg daarna 5 en toen raakte ik de draad echt kwijt: nummer 6! Ging zo door tot het eind met nummer 15. :wink:
Je had de nummering van de schietlijst (in kleur en met foto's!)zeker niet gezien?:D

Over het verzoek om 10 meter naar achter te gaan - overigens nog wel duidelijk te horen: een beetje extra afstand vanwege de wind kan nooit kwaad. Ik begreep dat men vorig jaar het een en ander kon wegkoppen...

@VwStunter: Ja, van nummer 1 op de schiet lijst naar nummer 2, en toen opeens naar 3, en 4. Verbazingwekkend genoeg daarna 5 en toen raakte ik de draad echt kwijt: nummer 6! Ging zo door tot het eind met nummer 15. :wink:
Je had de nummering van de schietlijst (in kleur en met foto's!)zeker niet gezien?:D

Over het verzoek om 10 meter naar achter te gaan - overigens nog wel duidelijk te horen: een beetje extra afstand vanwege de wind kan nooit kwaad. Ik begreep dat men vorig jaar het een en ander kon wegkoppen...

''Al vouw je de flyer dubbel dan is het heel logisch''
Zegt genoeg toch?

Ik had de kleuren versie schietlijst maar de logica van deze lijst was ver te zoeken nogmaals!
Een beetje extra afstand is prima , maar wie houd zich daar aan? Plaats dan het lint met wat meer afstand?! Een lint geeft aan tot hier en niet verder. Maargoed ,ik vond bijna niks goed gaan dit jaar. De finale was ookal verweg van spetterend. ;)

De schietlijst klopte helemaal... Zal ik hem even uploaden?
En de reden dat iedereen naar achteren moest heeft er denk ik mee te maken dat anders iedereen op een doorgaande weg stond..

De schietlijst klopte helemaal... Zal ik hem even uploaden?
En de reden dat iedereen naar achteren moest heeft er denk ik mee te maken dat anders iedereen op een doorgaande weg stond..

3e keer dat ik het moet uitleggen. De schietlijst klopte , ja leuk allemaal maar de logica van deze schietlijst was er niet! ik hoorde mensen om me heen ook van welke is dit nou?
Ik kom al jaren bij demo's en nog nooit heb ik zon rare volgorde gezien.
Je moet toch altijd met de klok meegaan? Voor mensen die de producten filmen per product dus met een budget camera is het enorm van belang om te weten wat je op dat moment filmt. Dat je het niet kan lezen a la , maar daarnaast was de speaker totaal niet te horen waardoor alles wel heel moeilijk werd.
De rijswijkse vuurwerkhal bijvoorbeeld was alles perfect geregeld. Een vuurwerkliefhebber show ipv. een ondernemer die klanten wil trekken 'show. :)

Back
Bovenaan