Demo Zena Delft | 13 december 2013

jwtjuh

VWC lid
Stad: Delft
Datum: 13 december 2013
Tijdstip aanvang: 19:30u
Tijdstip van ontsteken vuurwerk: 20:00u
Schietbedrijf: Pyromax
Max. kaliber: N.v.t. Consumentenvuurwerk
Bijzonderheden: De demo zal worden geschoten vanaf een ponton op het water aan de voorzijde van de winkel.

Exacte schietlocatie (voor de filmers onder ons):

t3awk.jpg

Door Pyromax weer, net zoals bij Haokan... Hmm....
Ik denk dat ik ook aanwezig ben! Aangezien de geweldige schietlocatie op het water

Door Pyromax weer, net zoals bij Haokan... Hmm....
Ik denk dat ik ook aanwezig ben! Aangezien de geweldige schietlocatie op het water

Nu maar hopen dat er niet weer zoveel wind stond als vorig jaar.
De sterren vlogen je letterlijk om de oren :p
Als je niet te ver weg woont zou ik zeker een kijkje komen nemen :thumbup:

Jwtjuh :bye:

Nou, we zijn inmiddels alweer een uurtje thuis.
Demo begon helaas later vanwege een zandschip dat voorrang had :bonk:
Na 1,5 uur gewacht te hebben, kon de demo dan toch om ong. 21:00u van start gaan!
Productdemo zelf was weinig aan eerlijk gezegd. Er werden weinig producten geschoten helaas.
De finale ramde wel aardig door in 3 minuutjes, dus uiteindelijk was het wel de moeite waard geweest :)
Hier de beelden van de finale van mijn kant:

Tip: Bekijk in 1080p!

Jwtjuh :bye:

Enig idee welke fluit cake er op t laatst geschoten werd? Was dat toevallig de Raw whistler van zena?

Volgens de schietlijst waren dit 12x hypnotised. Erg gaaf setje samen met de Ancient knowledge moet ik zeggen!

Zelf dus ook bij de demo aanwezig geweest. Showtje begon wat later maar verder goed opgevangen met een hapje en drankje. Geinig omdat ik er vlakbij moest zijn, maar kwa hoeveelheid producten viel het tegen. En wat gaan de meeste bombettes hoog zeg, bizar!

Het was jammer dat er weinig producten werden geschoten je kon wel lekker dichtbij staan.
de papieren van de bombettes kwamen weer net zo hard naar beneden.
Finale en broodjes kroket waren heerlijk.

Back
Bovenaan